beantwoord

Kan abonnement niet koppelen aan MijnTele2

  • 19 December 2022
  • 4 reacties
  • 149 x bekeken

Hallo,

 

Ik ben enige tijd geleden overgestapt van een andere provider op tele2. Na verlening van mijn huidige nummer kan ik niet meer in mijntele2 app/ accountant. Als ik een nieuw account maak geeft hij aan dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander accountant. Dit is een oud accountant waar ik niet meer inkom. Is het mogelijk om mijn nummer te ontkoppelen van dat accountant zodat ik hem kan koppelen aan mijn nieuwe account?

Groetjes,

 

Lisa Lankamp

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 20 December 2022, 12:37

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Is het niet mogelijk om wachtwoord vergeten te doen met je 06?

Nee want dan moet je een email adres doorgeven en wordt er een link naar toe gestuurd om je wachtwoord te veranderen. Als ik het wachtwoord dan verander dan verandert het wachtwoord van mijn nieuwe account. Hierop kan in niet mijn nummer koppelen aangezien hij gekoppeld is aan een ander account. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Lisa, allereerst tof om te horen dat je naar ons bent overgestapt! Ik zie inderdaad een oud MijnTele2-account staan. Ik heb deze direct voor je losgekoppeld en verwijderd. Probeer later deze middag even opnieuw een account aan te maken via deze pagina. Het kan namelijk even duren voordat deze actie verwerkt is in het systeem. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hey @lisalankamp is het inmiddels gelukt een nieuw Tele2-account aan te maken? We horen het graag van je! 

Reageer