beantwoord

Welke moderator kan mij helpen?

  • 14 December 2022
  • 7 reacties
  • 92 x bekeken

Ik heb een vraag over een onterechte abonnement verlenging en ik heb hierover al een aantal malen met het 1200-nummer gebeld maar daar wordt ik niet verder geholpen of er wordt beloofd dat er iemand contact met mij zal opnemen wat vervolgens niet gebeurt. Ook zou ik gebeld worden door een medewerker van de klachtenafdeling wat helaas ook niet is gebeurd.

Daarom heb ik 12 dagen geleden een topic gestart (abonnement niet verlengd” ) waarop is gereageerd diverse moderators. Aan 2 hen heb ik op hun verzoek via een privé bericht nadere gegevens verstrekt. Ik heb een bevestiging  gekregen dat deze gegevens zijn ontvangen en dat er snel actie zal worden ondernomen. En daarna is het helaas stil gebleven….

Ik heb echt heel dringend een nieuwe telefoon nodig en wil dan ook verlengen bij Tele2 voor 24 maanden met telefoon. Dus als mijn onterechte SIM only verlengingen kunnen worden terug gedraaid dan ben ik geholpen en kan ik verder.

icon

Beste antwoord door SvenVanS 22 December 2022, 20:59

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hier wordt gesproken over een JUMP renewel. Dan kun je van simonly naar aan abonnement met een toestel overstappen. 

Dank voor je reactie Eric. Maar ik lees dat ik dan ruim 70 Euro moet betalen terwijl er door Tele2 een administratieve fout is gemaakt. En dat zou ik onterecht vinden...

Reputatie 7
Badge +12

Die 70 euro is bij Early Renewal. Let bij het lezen dus even op de juiste term,  Jump renewel is voor jou van toepassing. 

Bedankt voor het meedenken Eric. Maar helaas; de SIM only abonnementen die ongewild zijn verlengd door Tele2 zijn ingegaan op 1 juli 2022 en dat is dus na 18 januari 2022 waardoor Jump renewel helaas geen  optie is...

Reputatie 7
Badge +12

Gezien de complexiteit van je verzoek om lopende contracten terug te draaien zou het best zo kunnen zijn dat dit de snelste weg wordt. 

Inmiddels heb ik behoorlijk veel contact gehad met diverse moderatoren van Tele2 (met name Marciano). Marciano heeft ervoor gezorgd dat ik telefonisch werd benaderd door een Tele2 medewerker van de afdeling Fraude. Na het aanhoren van mijn toelichting en op basis van de informatie die hij al over mijn situatie had gekregen heeft deze geconcludeerd dat mijn abonnementen inderdaad onterecht verlengd waren. Hij heeft de verlengingen terug gedraaid en inmiddels heb ik alsnog een Tele2 verlenging met toestel kunnen afsluiten. En waardeer de manier waarop dit door Tele2 is opgelost. Thanks Marciano!

Reputatie 7
Badge +12

Hi Sven, bedankt voor de terugkoppeling in je topics. Geweldig om te horen dat het goed is gekomen en ik ben blij dat ik mee heb kunnen helpen. Mocht je in de toekomst meer vragen of hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu een hele fijne dag en alvast fijne feestdagen! 🎄

Groetjes,

Marciano

Reageer