Ik heb een vraag over een onterechte abonnement verlenging en ik heb hierover al een aantal malen met het 1200-nummer gebeld maar daar wordt ik niet verder geholpen of er wordt beloofd dat er iemand contact met mij zal opnemen wat vervolgens niet gebeurt. Ook zou ik gebeld worden door een medewerker van de klachtenafdeling wat helaas ook niet is gebeurd.
Daarom heb ik 12 dagen geleden een topic gestart (abonnement niet verlengd” ) waarop is gereageerd diverse moderators. Aan 2 hen heb ik op hun verzoek via een privé bericht nadere gegevens verstrekt. Ik heb een bevestiging gekregen dat deze gegevens zijn ontvangen en dat er snel actie zal worden ondernomen. En daarna is het helaas stil gebleven….
Ik heb echt heel dringend een nieuwe telefoon nodig en wil dan ook verlengen bij Tele2 voor 24 maanden met telefoon. Dus als mijn onterechte SIM only verlengingen kunnen worden terug gedraaid dan ben ik geholpen en kan ik verder.