Skip to main content

Gelukkig nieuw jaar!

Ik heb sinds vandaag unlimited elk weekend aan, maar had vandaag veel internet nodig en ben al door de 10GB en 2/3 bundelboosters heen. Ik vind deze bundelboosters geen probleem en snap het idee erachter.

Het irritante is dat ik geen nieuwe bundelbooster kan activeren voor dat de vorige helemaal op is en dan werkt de app om de booster te activeren niet meer. Op zich logisch dat de app niet werkt omdat ik dan geen internetverbinding meer heb, maar het zorgt ervoor dat ik om een nieuwe te activeren per se met wifi verbonden moet zijn. Wat meestal niet heel makkelijk is ergens buiten.

In de app staat dat ik bij 80% gebruik een nieuwe kan activeren, maar dat lijkt niet te kloppen. Die melding blijft er staan ook als ik al meer dan 80% heb verbruikt. Ik dacht ook dat ik op de Tele2 site had gelezen dat het via sms kon, maar er staat in de 80% en 100% verbruikt sms’jes van Tele2 niet wat ik dan zou moeten sturen.

Is er een manier om dit op te lossen? Is er een bepaalde tekst die ik kan sms’en of een manier om de bundelbooster via de app te activeren voor 100% verbruik?

 

 

 

 

Lees hier alles over unlimited en bundelboosters. Je kan er een beperkt aantal per SMS bestellen. 


Reageer