Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en sinds 29 november 2022 klant bij Tele2. Ik ben overgestapt van een andere provider met nummerbehoud.
Ik lees al een tijdje mee op het forum en ik lees verschillende topics over dataroaming (in de EU) die de eerste 2 maanden van je abonnement geblokkeerd is. Op jullie website staat dat internetten in het buitenland gewoon mogelijk moet zijn.
Wat is nu de juiste informatie? Zit er inderdaad een blokkade op? En kan deze blokkade eraf? Ik ga binnenkort naar België en moet dan bereikbaar zijn en kunnen internetten. Als dit niet kan dan hoor ik dit graag want dan moet ik iets anders gaan regelen.
Mijn telefoon staat overigens juist ingesteld, dus dataroaming aan, APN ingesteld op internet.tele2.nl en geen blokkade op dataroaming in mijn Tele 2. Ik heb het nog niet kunnen uittesten aangezien ik nog niet in het buitenland ben geweest sinds mijn overstap.
Ik hoor het graag.
groet, Danny