beantwoord

Mobiel abonnement voor een periode stopzetten

  • 30 December 2022
  • 2 reacties
  • 60 x bekeken

Ik verblijf op dit moment in het buitenland tot aan de zomer en maak dus geen gebruik van mijn tele2 abonnement maar van een lokale simkaart. Ik moet in Januari mijn tele2 abonnement verlengen. Ik vraag me af of het mogelijk is om mijn huidige abonnement stop te zetten (en dus niet te verlengen) tot aan de zomer. En dat ik dan in de zomer een nieuw abonnement afsluit maar wel met mn huidige (tele2) telefoonnummer. 

icon

Beste antwoord door eric 30 December 2022, 17:55

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Als je je abonnement stopzet, verlies je je nummer.

Je kunt wel bij bv Lebara een gratis sim (prepaid) aanvragen en dan je nummer over laten zetten naar deze kaart. Als je dan in de zomer een nieuw abonnement neemt, kan je het nummer weer overlaten zetten

Aanvulling:

Ik lees net dat je nu in het buitenland bent. Misschien levert dat voor de gratis sim problemen op, maar kan iemand hier in het land dat voor je regelen?

 

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt online verlengen met de laagste bundels sim only. Dan ben je in totaal €9,50 per maand kwijt zonder aansluitkosten. Ook niet als je weer terugbent.  Als je weer in Nederland bent kun je via mijn.tele2.nl je bundels weer zetten op de gewenste grootte.

Zo voorkom je dat je andere sims moet gaan gebruiken of dat je niet voldoet aan de voorwaarden van de prepaid sim , b.v. opwaarderen of gebruiken om de zoveel tijd, en je alsnog je nummer kwijt bent.

Reageer