De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Hallo, ik heb meermaals geprobeerd mijn abonnement aan Mijn Tele2 toe te voegen, maar dit lukt niet. Ik krijg telkens de melding ‘Het is niet gelukt om je product te koppelen. Probeer het later nog eens.’ na het invullen van de sms-code.Enig idee hoe dit is op te lossen?
Ik heb even mijn telefoon opnieuw opgestart omdat hij het niet lekker deed…. Nu heb ik dus drie keer de verkeerde code ingetoetst en moest ik de pukcode invoeren. Die kan ik nergens vinden, maar gelukkig! Ik kan op Tele2 kijken. Dacht ik…Ik heb een 2-stapsverificatie ingesteld en ja, die kan ik allen ontgrendelen via mijn telefoon…..Dus ik kan ook niet inloggen op mijn Tele2...Help! Wat nu?
Mijn huidige internet kabel provider heeft nogal vaak storing en is soms erg langzaam. Op dit moment heb ik een mobiele abonnement bij tele2 voor 15 euro per maand. Maar de unlimited data is slechts 25 euro per maand. Is het legaal mogelijk om de unlimited data voornamelijk te gebruiken als hotspot voor mijn eigen laptop? Ik ben de enige die het zal gebruiken, dus er zal geen misbruik van worden gemaakt i.v.m delen met anderen. Maar ik weet niet of dit tegen de regels van Tele2 is? 10 gb per dag is ruim genoeg. Dus ik zal er zonder probleem onder blijven.
Beste Tele2 Waarom zien we dit soort trucs overal en kunnen jullie het aub. laten? Ads, chatbot buttons, cookieberichten, al dat soort spul wat doelbewust geplaatst wordt over functies en knoppen wanneer mensen bewust met hun privacy aan de slag willen.Opt-out bemoeilijken met een default opted-in en zo. Daarmee kom je, waarschijnlijk onbedoeld, over als een louche toko.
Hoi, ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account. Hierdoor kan ik geen facturen en dergelijke inzien. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb altijd een abonnement bij Tele2 op mijn moeders naam, nu heb ik sinds een maand mijn eigen abonnement op mijn eigen naam met hetzelfde nummer als eerst (met nummerbehoud). Als ik nu een nieuw Mijntele2 account probeer te maken, staat er dat ik mijn nummer eerst moet ontkoppelen van een ander account (waarschijnlijk toch die van mijn moeder), maar het lukt mij niet om het daar te ontkoppelen. Hierdoor kan ik niet met mijn nummer een nieuw Mijntele2 account maken, maar nu op mijn eigen naam. Kan iemand mij hier bij helpen?
Ik heb tijdens het onderhoud van vandaag een bug gevonden in de tele2 app die nogal gevaarlijk kan zijn. Deze zou ik graag ergens willen melden met video.Waar kan ik dit doen?
Na defect van toestel nieuw toestel gaan gebruiken, alleen nu authenticator gegevens weg.Hoe kan ik opnieuw deze verkrijgen voor mijn Tele 2?
Even gekopieerd, zelfde probleem Hallo,Mijn nieuwe abonnement bij Tele2 is zojuist vandaag ingegaan met nummerbehoud van Tele2 naar Tele2. Nu probeer ik dat nummer te koppelen aan dit account waar ik nu ook mee ingelogd ben (ook bij deze forum).Alleen krijg ik de melding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander email account.Ik kan mijn "oude abbonement" niet meer ontkoppelen of zien in MyTele2 app aangezien het afgelopen is.Zou iemand mij kunnen helpen? Mvg,rob
Wil inzage in mijn contract ben van abonnement naar sim only gegaan nu staat er in mijn tele2 geen abonnementen
Ik word helaas gebeld door buitenlandse bedrijven via Nederlandse nummers. Als ik terugbel krijg ik een gewone Nederlander aan de lijn. Hoe kan dit eigenlijk? Providers hebben dit toch in de hand?
Hallo,Mijn nieuwe abbonement bij Tele2 is zojuist vandaag ingegaan met nummerbehoud van Tele2 naar Tele2. (Had niet door dat het "geen verlenging" was). Nu probeer ik dat nummer te koppelen aan dit account waar ik nu ook mee ingelogd ben (ook bij deze forum).Alleen krijg ik de melding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander email account.Ik kan mijn "oude abbonement" niet meer ontkoppelen of zien in MyTele2 app aangezien het afgelopen is.Zou iemand mij kunnen helpen? Mvg, J.F.
Zojuist heb ik contact proberen op te nemen met de klantenservice voor een complexe vraag. Op zondagen is alleen de chat-bot actief (inclusief menselijke ondersteuning). Dat lijkt allemaal prima, maar als “Tara” een knop doorstuurt zodat ik een mens kan spreken, dan doet de knop bijzonder weinig. (Tara zelf kan me niet helpen) Hoe is dit op te lossen?
Zojuist heb ik een heel groot aantal (100+) smsjes gekregen met aanvragen om in te loggen bij mijntele2 in een zeer korte tijd. Hierbij zijn ze er nog niet ingekomen ivm de tweestapsverificatie. Heeft iemand nog tips over welke actie ik hierop kan ondernemen om te voorkomen dat ze dit wel lukt dmv de vele aanvragen en het "gokken" van de code?
Hopelijk kunnen jullie helpen want zo langzamer hand sta ik op het punt mijn abonnement op te zeggen.Mijn abonnement kan ik verlengen en ik wil graag mijn data bundel verhogen van 3GB naar 15GB. Via mijn Tele2 lukte dit niet en kreeg ik een technische foutmelding.Vervolgens contact opgenomen met de klanten service en uiteindelijk kon de medewerker mijn abonnement verlengen, echter bij het afronden van het proces kreeg ook hij dezelfde foutmelding. Dit kon hij niet verhelpen en hiervoor moest ik een formulier van de website downloaden en opsturen zodat de blokkade opgeheven zou worden om vervolgens de verlenging te realiseren.Alleen al het feit dat je een formulier moet downloaden (wat overigens niet te vinden is in het doolhof van de Tele2 website) en dit moet opsturen is niet echt anno 2022. Vervolgens probeer ik een e-mail adres te vinden waar ik mijn klacht naar toe kan sturen, maar ook dit is niet te vinden.Wellicht kan iemand mij helpen met een e-mail adres waar ik deze klacht naa
Goedendag,Ik heb dus mijn nummer laten wijzigen maar nu kan ik dus niet meer in mijn Tele 2 omgeving mijn gegevens zien, ik probeer mijn abonnement toe te voegen doormiddel van het nieuwe nummer in te voeren, maar dan geeft hij dus een foutmelding, ik heb ook al geprobeerd een nieuw account aan te maken maar dat hielp ook niet, wat kan ik hier aan doen?BIJ voorbaat dank voor de reactie.
Ik kan al jaren niet inloggen op de Tele2 TV app. Ik kan wel inloggen op de website. Ik heb wel eens geprobeerd wachtwoord te resetten, helpt niet. Ik heb de app verwijderd en weer geïnstalleerd, helpt niet.Ik heb 't maar links laten liggen, gehoopt dat ze dit probleem vanzelf eens zouden tackelen. Nu ben ik er klaar mee. Waarom maakt de app gebruik van andere gegevens dan de website zelf?Mag ik aub ook eens de app gebruiken?
Hallo, ik heb sinds kort een nieuwe telefoon. Hierbij heb ik mijn 06 nummer en dus annonement overgezet. Echter kan ik niet meer inloggen op de mijn tele2 app (wel inloggen maar mijn 06 nummer kan ik niet meer toevoegen want staat al geactiveerd op ander account). Ik had hiervoor het account op mijn vaders naam staan. Echter kon ik met mijn e-mail inloggen en na de aanpassing om het op mijn naam en adres te zetten kon ik ook inloggen. Doordat ik in mijn tele2 app niet kon inloggen was het ook niet mogelijk hoeveel data ik over had waardoor ik twee bundels van 2gb moest aanschaffen.
Ik heb een tijd terug gebeld over het overneme van mijn abbonoment van mijn moeders tele2 account omdat ik het zelf wou beginnen met het betalen en het nummer wou houden. Ik heb daarnaast mijn nummer losgekoppeld van haar account. Helaas staat er nog steeds dat het nummer gekoppeld is met een ander Tele2 account en weet sinds dien niet wat ik kan doen om het toe te voegen aan mijn eigen account.
Zoals in de topic titel, wanneer mijn unlimited bundel leeg is kan ik via de app geen verbinding maken om een bundelbooster aan te vragen. Dus dan moet ik via wi-fi verbinding maken wat natuurlijk geen oplossing is. Voorheen werkte dit wel gewoon maar het is nu al een paar weken zo. Op vliegtuig modus af en aan te zetten helpt niet. Een bundelbooster sms versturen werkt wel gewoon. Maar daar zit dan weer een dagelijks limiet aan, waar ik af en toe overheen ga en dan zit ik weer zonder internet onderweg.Overigens kan ik al sinds de t-mobile netwerk swap en app swap niet meer een bundelbooster aanvragen wanneer de oude bundel 80% leeg is. Deze moet 100% leeg zijn voordat ik een nieuwe mag aanvragen, ook al staat er overal dat ik het eerder mag aanvragen. Ook vrij vervelend.
Ik heb altijd een abonnement bij Tele2 op mijn vaders naam, nu heb ik sinds kort mijn eigen abonnement op mijn eigen naam met hetzelfde nummer als eerst (met nummerbehoud). Als ik nu een nieuw Mijntele2 account probeer te maken, staat er dat ik mijn nummer eerst moet ontkoppelen van een ander account (waarschijnlijk toch die van mijn vader), maar het lukt mij niet om het daar te ontkoppelen. Hierdoor kan ik niet met mijn nummer een nieuw Mijntele2 account maken, maar nu op mijn eigen naam. Kan iemand mij hier bij helpen?
Omstreeks april 2022 werd ineens mijn creditcard geblokkeerd. Uit navraag bleek dat dit was wegens een negatieve BKR-registratie. Aangezien ik nergens op achterliep heb ik ingelogd bij het BKR en kwam er zo achter dat het om een toestelkrediet van Tele-2/T-Mobile ging. Ik heb daar zelf geen abonnement maar mijn ex wel. Omdat ik daar geen duidelijk antwoord van kreeg, Tele-2 gebeld. Bleek dat mijn ex de facturen januari t/m maart niet had betaald, totaal zo'n 770 euro. Situatie uitgelegd, maar ik werd simpelweg aansprakelijk gehouden omdat het op mijn naam zou lopen. Advies was om op bericht van BOS Incasso te wachten. De openstaande vordering + resterende abo gelden en aflossingen t/m december zou daaraan worden overgedragen. Splitsen van het krediet en het abonnementsgeld was volgens hen niet mogelijk.In eerste instantie dacht ik nog als brug tussen m'n ex en BOS te gaan handelen, maar dit leek me niet verstandig. De relatie was hierdoor al aardig bekoeld en qua geldzaken schort er du
Ik kan al een tijd niet inloggen op mijn tele2. Op 1of andere manier is mijn 06 nummer niet gekoppeld aan mijn mailadres. Ik heb een nieuw account aangemaakt voor mijn tele2. Hetzelfde mailadres gebruikt als die ik destijds heb gebruikt. Hij gaf niet aan dat deze al in gebruik is, wat ik raar vind. Dus ik vul mijn 06 nummer in en dan geeft hij aan dat dit abonnement al gekoppeld is aan een andere gebruiker. Nu weet ik dus niet aan welke andere deze gekoppeld is. Aangezien ik het mailadres niet weet, kom ik ook geen stap verder omdat je altijd je mailadres moet invullen als je je inloggegevens wilt opvragen
Hallo, Ik ben enige tijd geleden overgestapt van een andere provider op tele2. Na verlening van mijn huidige nummer kan ik niet meer in mijntele2 app/ accountant. Als ik een nieuw account maak geeft hij aan dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander accountant. Dit is een oud accountant waar ik niet meer inkom. Is het mogelijk om mijn nummer te ontkoppelen van dat accountant zodat ik hem kan koppelen aan mijn nieuwe account?Groetjes, Lisa Lankamp
Partner heeft een nieuwe gsm. Als ze inlogt in de app, krijgt ze de melding dat ze haar mailadres moet gebruiken als gebruikersnaam, maar dat is precies wat ze doet.Iemand een oplossing?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.