De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Ik heb laatst een nieuw nummer aangevraagd en gekregen. Nu kom ik erachter dat er in de app nog steeds mijn oude nummer staat. Ik kan het nummer niet aanpassen en als ik een nieuw account aan wil maken met het nieuwe nummer dan staat er dat het nummer al gekoppeld is aan een account.
Goedemorgen,Onlangs nieuwe telefoon aangeschaft en ook abonnement met nummer behoud verandert. Sindsdien krijg ik geen gegevens in mijn aap te zien. Ik heb Tel2 aap verwijderd en nieuwe aap geïnstalleerd , maar als ik abonnement wil toevoegen krijg ik melding : “Dit abonnement is al gekoppeld aan een andere account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account, voordat je koppeling maakt met dit account.”Ik heb geprobeerd account te openen via andere mail adres maar dat lukt ook niet.Hoe kan ik abonnement ontkoppelen?Mvg
Ik krijg dit melding, terwijl mijn nummer niet hoort gekoppeld te zijn aan een andere account. Hoe kan ik dit aanpakken?
Beste,had een tele2 abonnement en was blij met mijntele2 zodat ik alles kon zien qua data. Nu heb ik een ander abonnement bij tele2 nog steeds maar ik kan mijn oude account niet ontkoppelen en daardoor mijn nieuwe niet koppelen dus ik zie niet hoeveel data ik nog heb… graag hulp hierbij!! vriendelijke groeten Mayra
volgens titel
Goede middag,Ik probeer contact op te nemen via de livechat van tele2 aangezien bellen geen optie voor mij op dit moment (telefoon stuk atm)Gisteren kon dit wel maar helaas kan dit vandaag niet?Is er een manier waarop ik dit toch kan doen, want ik heb een vraag namens verlengen die ik via de klantenservice moet oplossen
[ Probleem opgelost ]
Ongeveer 6 tot 8 keer per dag, elke dag weer, krijg ik een sms van Tele2. Eerst "welkom in Guatemala" (waar ik niet ben) en dan "welkom in Colombia", (waar ik wel ben). Aanbieding Verre Landenbundel, 1 hele gigabyte voor 30 euro... Aangezien ik met een plaatselijk simkaartje 24 gb kan kopen voor 7 (zeven!) euro gaan we dat niet doen. Maar hoe zet ik die sms pesterij uit?
Ik kan mijn verbruik niet inzien omdat mijn account blijkbaar nog steeds is gekoppeld aan mijn oude abonnement die al lang beëindigd is. Nu heb ik 4x gebeld met Tele2, telkens wordt er gezegd dat ze alles ontkoppelen zodat ik weer een nieuw account kan aanmaken. Dit is nog steeds niet gebeurd ondanks het bellen, en kan nu dus nog altijd geen account aanmaken.. Heel vervelend dit. Kan aub iemand van Tele2 hier op reageren? Ik wil dit nu echt opgelost hebben. Dank!
Als ik op mijn tele 2 inlog krijg ik mijn huidige 3 abonnementen te zien:Marco de Jong (hoofdgebruiker) Jan de Jong Nancy de JongNu ben ik al jaren bezig om het abonnement van mijn dochter hier ook tussen te krijgen.Zij was wat later met gebruik van een mobiel. Als ik op abonnement toevoegen druk en haar nummer invul krijg ik de melding dat deze al gekoppeld is. In de app lukt het ook niet.Ik krijg dan de melding dat dit nummer niet actief is. Na diverse malen bellen met de klantenservice zijn we er ook niet uitgekomen.Ik moet nu gaan verlengen, maar ik wil dit graag wel eerst opgelost hebben na al die tijd.Kan iemand mij helpen?
Beste, Sinds juli heb ik een nieuw abonnement op mijn eigen naam, voorheen betaald door mijn vader. echter wil ik inloggen op de app met mijn telefoonnummer en krijg ik de melding dat dit niet gaat omdat dit abonnement al is gekoppeld aan een ander account, ontkoppel eerst het abonnement uit het andere account. Helaas lukt mij dit niet. ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen!bij voorbaat dank, groet,Amina
Ik heb en betaal sind dit jaar mijn eigen abbonement met hetzelfde nummer dat ik al jaren heb.Nu wil ik mijn abbonement toevoegen aan mijn eigen account, alleen geeft de app aan dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Ik weet alleen niet welk account dat is aangezien mijn nummer niet meer in mijn ouders account staat.Wat nu?
Ik heb vanacht meerdere mailtjes ontvangen van info@service.tele2.nl met verschillende codes om mijn aangemaakte account te bevestigen. Beste klant,Fijn dat je een MijnTele2-account aanmaakt!Je gebruikersnaam is: e.f......@...mail.nlUw bevestigingscode is: 7579Heb je niets opgevraagd en komt deze e-mail als een verrassing? Neem dan contact op met Tele2 Klantenservice.We houden contact.Tele2 Ik heb geen abo op zowel vast als mobielIk heb geen account aangemaakt. Is dit spam of probeert iemand anders met mijn emailadres een account aan te maken.
I am writing to bring to your attention a deeply troubling incident that occurred earlier today. I received a phone call from an individual who made alarming claims about my mobile number being involved in illicit activities. The caller insisted that they would freeze the funds in my bank account unless I transferred the money to their designated "secure" account. Given the detailed knowledge they possessed about my personal information, including my name, mobile number, and previous consumption records with Tele2, I have serious concerns about the security of my information within your company.To provide you with a clearer understanding of the phone call, the caller spoke fluent Chinese and demonstrated awareness of my nationality. They also had access to specific details about my Tele2 account, what phone i used to purchard in tele 2, my name and phone number, which suggests a disconcerting breach of security. The caller's attempt to coerce me into transferring funds under the threat
Goedendag!Ik heb onlangs mijn contract overgezet van mijn moeder naar mij bij mijn nieuwe abonnement met nummerbehoud. Nu is dat vandaag ingegaan maar kan ik mijn 06-nummer niet koppelen omdat deze al “gekoppeld is aan een ander account”. Ik kan deze bij het oude account niet meer terugvinden.Wat te doen?
Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2, maar telkens wanneer ik dit aan mijn account wil toevoegen, krijg ik een constante foutmelding.Ik heb een account aangemaakt en moet vervolgens mijn nummer invoeren om het nieuwe abonnement te koppelen. Echter, wanneer ik de verificatiecode invoer die ik via sms heb ontvangen, kom ik niet verder. Het enige dat ik zie, is een foutmelding met de instructie om het later nog eens te proberen. Dit gebeurde ook gisteren al.Is er iets wat ik kan doen om dit op te lossen of moet ik nog langer wachten voordat het werkt? Overal staat dat ik de Tele2-app kan gebruiken, maar er wordt niet vermeld dat ik moet wachten.Eerlijk gezegd is dit geen goede eerste indruk. Ik heb al gebeld met jullie klantenservice en daar wordt beweerd dat ik een T-Mobile nummer heb ?
Hello,I have some questions about my mobile phone contract with tele2. But everytime I try to contact them either thru’ their chatbox or phone call, I am not attended because they are busy. Is there an email to which I can send my question? I prefer to ask it via a private channel.
ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik geen sms binnen krijg. wat moet ik nu doen
Ik wil de tele2 app gebruiken. Ik kan inloggen in de app maar mijn nummer is blijkbaar gekoppeld aan een ander account. Ik heb echter geen idee meer onder welk account ik dit heb gedaan. Ik heb dit nummer al jaren. Ik zou graag weer gebruik willen maken van de tele2 app dus mijn nummer moet ontkoppeld worden maar het lukt me maar niet dit voor elkaar te krijgen
Ik wil de tele2 app gebruiken. Ik kan inloggen in de app maar mijn nummer is blijkbaar gekoppeld aan een ander account. Ik heb echter geen idee meer onder welk account ik dit heb gedaan. Ik heb dit nummer al jaren. Ik zou graag weer gebruik willen maken van de tele2 app dus mijn nummer moet ontkoppeld worden maar het lukt me maar niet dit voor elkaar te krijgen..
Hallo, ik heb meermaals geprobeerd mijn abonnement aan Mijn Tele2 toe te voegen, maar dit lukt niet. Ik krijg telkens de melding ‘Het is niet gelukt om je product te koppelen. Probeer het later nog eens.’ na het invullen van de sms-code.Enig idee hoe dit is op te lossen?
Ik heb even mijn telefoon opnieuw opgestart omdat hij het niet lekker deed…. Nu heb ik dus drie keer de verkeerde code ingetoetst en moest ik de pukcode invoeren. Die kan ik nergens vinden, maar gelukkig! Ik kan op Tele2 kijken. Dacht ik…Ik heb een 2-stapsverificatie ingesteld en ja, die kan ik allen ontgrendelen via mijn telefoon…..Dus ik kan ook niet inloggen op mijn Tele2...Help! Wat nu?
Wil mijn tele2 mobiel app installeren maar mijn @mail adres is gewijzigd.Ik denk n.l. dat mijn account @ adres bij tele2 niet meer werkend is opdat dit zonnet adres is vervallen.
Beste Tele2 Waarom zien we dit soort trucs overal en kunnen jullie het aub. laten? Ads, chatbot buttons, cookieberichten, al dat soort spul wat doelbewust geplaatst wordt over functies en knoppen wanneer mensen bewust met hun privacy aan de slag willen.Opt-out bemoeilijken met een default opted-in en zo. Daarmee kom je, waarschijnlijk onbedoeld, over als een louche toko.
Hoi, ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account. Hierdoor kan ik geen facturen en dergelijke inzien. Hoe kan ik dit oplossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.