Chatbot icoon verbergt knoppen in MijnTele2

  • 14 April 2023
  • 1 reactie
  • 75 x bekeken

Beste Tele2

 

Waarom zien we dit soort trucs overal en kunnen jullie het aub. laten?

 

 

Ads, chatbot buttons, cookieberichten, al dat soort spul wat doelbewust geplaatst wordt over functies en knoppen wanneer mensen bewust met hun privacy aan de slag willen.

Opt-out bemoeilijken met een default opted-in en zo.

 

Daarmee kom je, waarschijnlijk onbedoeld, over als een louche toko.

Marciano van Tele2 10 maanden geleden

Hi Sascha, welkom op de Community! Bedankt voor je duidelijke screenshot. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je screenshot direct doorgestuurd naar onze Chatbot-afdeling. Zij zullen dit uitzoeken. Heb je nog wat extra informatie voor ons?

  1. Is dit in de app of via de webbrowser? 
  2. Had je een gesprek open met de Chatbot?
  3. Heb je toevallig op het Chatbot-icoontje geklikt? Zo ja, kon je hem daarna wegklikken?

Ik hoor het graag van je en dan gaan we hier meteen mee aan de slag!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hi Sascha, welkom op de Community! Bedankt voor je duidelijke screenshot. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je screenshot direct doorgestuurd naar onze Chatbot-afdeling. Zij zullen dit uitzoeken. Heb je nog wat extra informatie voor ons?

  1. Is dit in de app of via de webbrowser? 
  2. Had je een gesprek open met de Chatbot?
  3. Heb je toevallig op het Chatbot-icoontje geklikt? Zo ja, kon je hem daarna wegklikken?

Ik hoor het graag van je en dan gaan we hier meteen mee aan de slag!

Reageer