beantwoord

Tele2 app vraagt om mailadres in te vullen

  • 2 December 2022
  • 4 reacties
  • 64 x bekeken

Partner heeft een nieuwe gsm. Als ze inlogt in de app, krijgt ze de melding dat ze haar mailadres moet gebruiken als gebruikersnaam, maar dat is precies wat ze doet.

Iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door iexip66 3 December 2022, 11:14

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Nevermind. Zelf opgelost door online in de account het mailadres te wijzigen, in te loggen en daarna in de accountinstellingenweer terug te wijzigen in oorspronkelijk mailadres. Raar, maar waar.

Waar de vreemde kronkel in de app vandaan komt, vraag ik mij wel af.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @iexip66 superfijn om te horen dat je het al hebt opgelost en heel erg bedankt voor het laten weten! Het klinkt als een bug in de Tele2-omgeving. Deed je partner dit via de MijnTele2 app of de webversie? Dan vraag ik graag na of er iets bekend is. 😊

Voor nu een heel fijn weekend gewenst!

Hey @iexip66 superfijn om te horen dat je het al hebt opgelost en heel erg bedankt voor het laten weten! Het klinkt als een bug in de Tele2-omgeving. Deed je partner dit via de MijnTele2 app of de webversie? Dan vraag ik graag na of er iets bekend is. 😊

Voor nu een heel fijn weekend gewenst!

 In de app

Reputatie 5
Badge +6

Hi @iexip66

Super, dankjewel voor je antwoord. Ik ga dit doorgeven aan mijn collega’s zodat we kunnen uitzoeken of dit een langer lopend issue is. Mocht er nog iets zijn, je kunt altijd een nieuw topic aanmaken op de Community!

Reageer