beantwoord

Kan niet inloggen Tele2 TV app, wel via website

  • 28 January 2023
  • 4 reacties
  • 50 x bekeken

Ik kan al jaren niet inloggen op de Tele2 TV app. Ik kan wel inloggen op de website. 

Ik heb wel eens geprobeerd wachtwoord te resetten, helpt niet. 

Ik heb de app verwijderd en weer geïnstalleerd, helpt niet.

Ik heb 't maar links laten liggen, gehoopt dat ze dit probleem vanzelf eens zouden tackelen. Nu ben ik er klaar mee. 

Waarom maakt de app gebruik van andere gegevens dan de website zelf?

Mag ik aub ook eens de app gebruiken? 

icon

Beste antwoord door ERDaams 6 February 2023, 13:18

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ERDaams, wat apart dat je niet kunt inloggen op de app, maar wel via de website. Ik zoek het graag direct voor je uit. Ik heb de vraag uitstaan bij mijn collega's, de Tele2 TV app experts. Vaak reageren ze erg snel, dus ik hoop spoedig antwoord te krijgen en dan hoor je het van me. Komt helemaal goed! 

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ERDaams, zou je mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens; gebruikersnaam, postcode + huisnummer en ook de foutcode die je krijgt. Dan kunnen we het direct voor je nakijken. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄

Hey @ERDaams, zou je mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens; gebruikersnaam, postcode + huisnummer en ook de foutcode die je krijgt. Dan kunnen we het direct voor je nakijken. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄

 

Het is opgelost, er stonden blijkbaar meerdere apparaten op ingelogd, en ik gebruik er eigenlijk maar 1.

Misschien ergens een functie toevoegen aan de website of app om al je apparaten uit te loggen?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ERDaams, super bedankt voor de duidelijke terugkoppeling en heel fijn om te horen dat het is opgelost! Dat is een hele goeie, deze functie om al je apparaten uit te loggen staat onder instellingen, maar om hierbij te kunnen moet je uiteraard wel ingelogd zijn. 😊

Reageer