beantwoord

Kan niet inloggen MijnTele2

  • 7 March 2023
  • 2 reacties
  • 86 x bekeken

Even gekopieerd, zelfde probleem

 

Hallo,

Mijn nieuwe abonnement bij Tele2 is zojuist vandaag ingegaan met nummerbehoud van Tele2 naar Tele2. 

Nu probeer ik dat nummer te koppelen aan dit account waar ik nu ook mee ingelogd ben (ook bij deze forum).

Alleen krijg ik de melding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander email account.

Ik kan mijn "oude abbonement" niet meer ontkoppelen of zien in MyTele2 app aangezien het afgelopen is.

Zou iemand mij kunnen helpen?

 

Mvg,

rob

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 8 March 2023, 12:05

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Robkuijl, allereerst van harte welkom op onze Community! Tof om te horen dat je bij ons blijft met je nieuwe abonnement. Je wil natuurlijk gewoon kunnen inloggen in MijnTele2 om je abonnement te kunnen beheren en daar help ik je met alle plezier bij. Ik zie echter helemaal geen MijnTele2-account en ook geen oud account dat aan je 06-nummer gekoppeld is. Je kunt dus simpelweg een nieuw MijnTele2-account aanmaken via deze pagina om vervolgens je abonnement te koppelen.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je. Anders sta ik uiteraard klaar om je verder te helpen! 💪🏻

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Robkuijl, ik had niets meer van je gehoord. Wil je me s.v.p. willen laten weten of het is gelukt met je nieuwe MijnTele2-account? Ik hoop snel van je te horen. 😊

Groetjes,

Marciano

Reageer