beantwoord

Kan mijn abbonement niet toevoegen aan MijnTele2 app

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 179 x bekeken

Ik heb een tijd terug gebeld over het overneme van mijn abbonoment van mijn moeders tele2 account omdat ik het zelf wou beginnen met het betalen en het nummer wou houden. Ik heb daarnaast mijn nummer losgekoppeld van haar account. Helaas staat er nog steeds dat het nummer gekoppeld is met een ander Tele2 account en weet sinds dien niet wat ik kan doen om het toe te voegen aan mijn eigen account.

icon

Beste antwoord door M.Oulkadi 27 January 2023, 17:45

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @M.Oulkadi tof om te horen dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan! Ik snap heel goed dat je de Tele2-omgeving wil gebruiken om je account te overzien en ik ga je hierbij helpen. Ik heb het oude account dat nog aan je nummer stond zojuist losgekoppeld en verwijderd. Je kunt zo meteen een nieuw account aanmaken via deze pagina of via de app. Op dit moment is het bij ons bekend dat het koppelen van het 06-nummer wellicht niet lukt. Mijn collega's van IT zijn er nog hard mee bezig om dit weer werkend te krijgen. Laat je het me weten of het lukt met het aanmaken van je account? Probeer ook zeker je nummer te koppelen. Wellicht lukt het wel, en anders ontvang je per SMS of telefonisch bericht zodra de problemen zijn opgelost!

Groetjes,

Marciano

Hey @M.Oulkadi tof om te horen dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan! Ik snap heel goed dat je de Tele2-omgeving wil gebruiken om je account te overzien en ik ga je hierbij helpen. Ik heb het oude account dat nog aan je nummer stond zojuist losgekoppeld en verwijderd. Je kunt zo meteen een nieuw account aanmaken via deze pagina of via de app. Op dit moment is het bij ons bekend dat het koppelen van het 06-nummer wellicht niet lukt. Mijn collega's van IT zijn er nog hard mee bezig om dit weer werkend te krijgen. Laat je het me weten of het lukt met het aanmaken van je account? Probeer ook zeker je nummer te koppelen. Wellicht lukt het wel, en anders ontvang je per SMS of telefonisch bericht zodra de problemen zijn opgelost!

Groetjes,

Marciano

 

Ik had al een account aangemaakt, wanneer denkt u ongeveer dat ik mijn abbonoment zou kunnen koppelen aan mijn account?

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de problemen zijn inmiddels opgelost en je zou je abonnement weer moeten kunnen koppelen. Ik zag dat het oude abonnement nog in je Tele2-omgeving stond, dus deze heb ik eruit gehaald. Je kunt nu via deze pagina (of via de app) een nieuw account aanmaken voor je nummer dat op 67 eindigt. Ik hoor graag van je of het lukt! 

Reageer