beantwoord

Kan abonnement niet toevoegen aan MijnTele2

  • 1 May 2023
  • 3 reacties
  • 113 x bekeken

Hallo,

 

ik heb meermaals geprobeerd mijn abonnement aan Mijn Tele2 toe te voegen, maar dit lukt niet. Ik krijg telkens de melding ‘Het is niet gelukt om je product te koppelen. Probeer het later nog eens.’ na het invullen van de sms-code.

Enig idee hoe dit is op te lossen?

icon

Beste antwoord door BullBou 2 May 2023, 15:50

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BullBou, allereerst van harte welkom op de Community en goed om te zien dat je MijnTele2 wil gebruiken, altijd handig! Maar dan moet het uiteraard wel werken en daar help ik je graag bij. Ik zie nog geen MijnTele2-account onder jouw 06-nummer. Heb je deze wel aangemaakt via deze pagina? Zodra je een account hebt aangemaakt kun je je abonnement toevoegen. Probeer je toevallig het abonnement van jouw 06-nummer aan een ander bestaand MijnTele2-account toe te voegen?

Ik hoor het graag van je en laat het me maar weten of het lukt om via bovenstaande link een account aan te maken! 😊

Hey @BullBou, allereerst van harte welkom op de Community en goed om te zien dat je MijnTele2 wil gebruiken, altijd handig! Maar dan moet het uiteraard wel werken en daar help ik je graag bij. Ik zie nog geen MijnTele2-account onder jouw 06-nummer. Heb je deze wel aangemaakt via deze pagina? Zodra je een account hebt aangemaakt kun je je abonnement toevoegen. Probeer je toevallig het abonnement van jouw 06-nummer aan een ander bestaand MijnTele2-account toe te voegen?

Ik hoor het graag van je en laat het me maar weten of het lukt om via bovenstaande link een account aan te maken! 😊

Hey Marciano, hartelijk dank voor je reactie, ik ben er met jouw hulp uitgekomen!

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen en thanks voor de terugkoppeling @BullBou. Daar wordt ik blij van! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Je kunt ook altijd een nieuw topic starten. De Community staat voor je klaar. Voor nu een hele fijne avond gewenst! 💪🏻

Reageer