beantwoord

06-nummer koppelen na contractovername

  • 7 March 2023
  • 3 reacties
  • 70 x bekeken

Hallo,

Mijn nieuwe abbonement bij Tele2 is zojuist vandaag ingegaan met nummerbehoud van Tele2 naar Tele2. (Had niet door dat het "geen verlenging" was). 

Nu probeer ik dat nummer te koppelen aan dit account waar ik nu ook mee ingelogd ben (ook bij deze forum).

Alleen krijg ik de melding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander email account.

Ik kan mijn "oude abbonement" niet meer ontkoppelen of zien in MyTele2 app aangezien het afgelopen is.

Zou iemand mij kunnen helpen?

 

Mvg,

 

J.F.

icon

Beste antwoord door JxF99 7 March 2023, 16:47

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @JxF99, allereerst supertof om te horen dat je bij ons blijft met je abonnement! Je wil natuurlijk alles over je abonnement kunnen inzien in MijnTele2. Ik kan én ga je absoluut helpen. Ik heb zojuist het oude account losgekoppeld en verwijderd. Geef het heel even om deze wijziging te verwerken en dan kunt zo direct via deze pagina een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je, anders help ik je uiteraard met alle plezier verder! 💪🏻

Hey @JxF99, allereerst supertof om te horen dat je bij ons blijft met je abonnement! Je wil natuurlijk alles over je abonnement kunnen inzien in MijnTele2. Ik kan én ga je absoluut helpen. Ik heb zojuist het oude account losgekoppeld en verwijderd. Geef het heel even om deze wijziging te verwerken en dan kunt zo direct via deze pagina een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je, anders help ik je uiteraard met alle plezier verder! 💪🏻

 

Hallo,

Ja het is gelukt. Heel erg bedankt.

Ik heb dan alleen nog een vraag. In mijn contract naast het kopje "je abonnement" - "mobiel nummer", staat er een heel ander telefoonnummer. Is dit omdat ik een nieuwe simkaart heb?

Reputatie 7
Badge +12

Hi, superfijn om te horen dat het is gelukt! Ik heb direct met je meegekeken en hier staat inderdaad een ander nummer. Dit is het tijdelijke nummer dat op je simkaart staat. Je doet de aanvraag namelijk als nieuw abonnement en niet op het nummer dat je mee wil nemen. Geen zorgen, in het systeem staat alles verder op je huidige nummer dat je hebt meegenomen. 😊

Reageer