beantwoord

Geen inzage MijnTele2 na verlenging

  • 12 March 2023
  • 2 reacties
  • 28 x bekeken

Wil inzage in mijn contract ben van abonnement naar sim only gegaan nu staat er in mijn tele2 geen abonnementen 

icon

Beste antwoord door Reante 12 March 2023, 19:20

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Reante , welkom bij de community,

  1. Bedoel je met abonnement een simkaart met belbundel, databundel en een toestel (afbetaal) bundel? 
  2. Nadat je toestel was afbetaald, heb je toen verlengd met hetzelfde nummer?
  3. Is de datum dat je verlenging ingaat al voorbij? Dan zou in je mijn.tele2 gewoon dit zichtbaar moeten zijn. Doet je Tele2 app op de telefoon het wel en staat daar de juiste info met de nieuwe spraak en databundels in?

Hoi @Reante , welkom bij de community,

  1. Bedoel je met abonnement een simkaart met belbundel, databundel en een toestel (afbetaal) bundel? 
  2. Nadat je toestel was afbetaald, heb je toen verlengd met hetzelfde nummer?
  3. Is de datum dat je verlenging ingaat al voorbij? Dan zou in je mijn.tele2 gewoon dit zichtbaar moeten zijn. Doet je Tele2 app op de telefoon het wel en staat daar de juiste info met de nieuwe spraak en databundels in?

 

Is reeds geregeld

Bedankt 

Reageer