Contract overname en nummer koppelen MijnTele2

  • 17 January 2023
  • 3 reacties
  • 84 x bekeken

Ik heb altijd een abonnement bij Tele2 op mijn vaders naam, nu heb ik sinds kort mijn eigen abonnement op mijn eigen naam met hetzelfde nummer als eerst (met nummerbehoud). Als ik nu een nieuw Mijntele2 account probeer te maken, staat er dat ik mijn nummer eerst moet ontkoppelen van een ander account (waarschijnlijk toch die van mijn vader), maar het lukt mij niet om het daar te ontkoppelen. Hierdoor kan ik niet met mijn nummer een nieuw Mijntele2 account maken, maar nu op mijn eigen naam. Kan iemand mij hier bij helpen?

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi Mareen, allereerst van harte welkom op onze Community! Super leuk om te horen dat je al even bij ons zit met je abonnement en dat je hem nu op je eigen naam hebt staan. Ik zie inderdaad een oud account gekoppeld staan aan je 06-nummer. Ik heb deze zojuist voor je losgekoppeld en verwijderd, dus je kunt binnen een uur via deze link een nieuw account aanmaken. Laat je het me zo meteen weten of het is gelukt? 😄

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Mareen, allereerst van harte welkom op onze Community! Super leuk om te horen dat je al even bij ons zit met je abonnement en dat je hem nu op je eigen naam hebt staan. Ik zie inderdaad een oud account gekoppeld staan aan je 06-nummer. Ik heb deze zojuist voor je losgekoppeld en verwijderd, dus je kunt binnen een uur via deze link een nieuw account aanmaken. Laat je het me zo meteen weten of het is gelukt? 😄

Reputatie 7
Badge +12

Het zou kunnen dat je deze melding krijgt als je je nummer probeert te koppelen: ‘’Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen. Let op van de abonnementen die je toevoegt, moeten de persoonlijke gegevens overeenkomen’’. Dit is bij ons bekend en mijn collega’s van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen. Mocht je deze melding krijgen, dan wil ik je vragen nog heel even geduld te hebben. Je ontvangt telefonisch of per SMS een update zodra het opgelost is en je je nummer kunt koppelen. 

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Mareen2000 is het gelukt? 😊

Reageer