beantwoord

Nummer wijziging, abonnement toevoegen

  • 18 January 2023
  • 13 reacties
  • 214 x bekeken

Goedendag,

Ik heb dus mijn nummer laten wijzigen maar nu kan ik dus niet meer in mijn Tele 2 omgeving mijn gegevens zien, ik probeer mijn abonnement toe te voegen doormiddel van het nieuwe nummer in te voeren, maar dan geeft hij dus een foutmelding, ik heb ook al geprobeerd een nieuw account aan te maken maar dat hielp ook niet, wat kan ik hier aan doen?

BIJ voorbaat dank voor de reactie. 

icon

Beste antwoord door JordyKooijman 19 January 2023, 10:52

Bekijk origineel bericht

13 reacties

Erg frustrerend dat ik op deze manier niet me abonnement kan verlengen of überhaupt kan inzien……… waarom werkt dit niet bij zo’n groot telecombedrijf…. 

Reputatie 7
Badge +12

Je kan altijd de klantenservice bellen voor een verlenging.  Je krijgt dan een bevestiging in de email.

Dat is niet hoe het werkt, ik heb een abonnement bij Tele 2 en verwacht daarbij de service terug waar jullie voor staan, ik wil graag zelf mijn verlening doen in mijn Tele 2 omgeving, het gaat er mij om dat ik bij me gegevens kan, een beetje vreemd ook dat daar op gereageerd word en niet op het daadwerkelijke probleem…. 

Reputatie 7
Badge +11

Hey Jordy, goed om te zien dat je e.e.a. al hebt geprobeerd! Krijg je deze melding: ‘’Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen. Let op van de abonnementen die je toevoegt, moeten de persoonlijke gegevens overeenkomen’’? Dit probleem is bij ons bekend en mijn collega’s van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen. Krijg je een andere melding? Laat het me dan weten. Dan duik ik er voor je in!

Hey Jordy, goed om te zien dat je e.e.a. al hebt geprobeerd! Krijg je deze melding: ‘’Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen. Let op van de abonnementen die je toevoegt, moeten de persoonlijke gegevens overeenkomen’’? Dit probleem is bij ons bekend en mijn collega’s van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen. Krijg je een andere melding? Laat het me dan weten. Dan duik ik er voor je in!

 

Bedankt voor je reactie! Ja dat is inderdaad de melding die ik krijg. 

Reputatie 7
Badge +11

Hey Jordy, graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling! Zodra het weer werkt zal je telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld. Ik hoop dat het spoedig wordt opgelost, zodat je snel weer je account kunt inzien!

15 dagen later en ik kan nog steeds niet mijn abonnement inzien in mijn Tele 2 omgeving… nog steeds de zelfde foutmelding. Zijn die IT mensen hier wel actief mee bezig of is dit een warmhoudertje? Anders is het niet best voor gespecialiseerde mensen dat ze in 15 dagen en wie weet al hoeveel langer dit probleem niet kunnen fixen, word er doodmoe van… 

Reputatie 7
Badge +12

De moderator gaf al aan dat het een bekend probleem was. Zo'n generiek probleem zullen ze best aan werken. Maar IT kent uitdagingen qua krapte bij personeel, procedures, testen etc. Dat is dus niet alleen een knopje omzetten. Zodra het weer werkt omtvang je een sms of een belletje. Tot die tijd gewoon afwachten. 

Reputatie 7
Badge +11

Hey Jordy, als IT zegt ermee bezig te zijn, zijn ze er absoluut mee bezig. Dit probleem is al even geleden opgelost. Ik zie echter helemaal geen MijnTele2-account aan je nummer gekoppeld staan. Ik gok dat je hierdoor geen bericht hebt gehad. Maak even een (nieuw) account aan via deze pagina en dan moet het helemaal goed komen. Mocht je toch een foutmelding krijgen, stuur hier dan even een screenshot van, dan ga ik er voor je achteraan - maar hij zou het nu moeten doen!

Hi! Bedankt voor je reactie. Nieuw account gemaakt en het wil nog steeds niet lukken helaas. 

[afbeelding verborgen door moderator vanwege persoonlijke gegevens]

Reputatie 7
Badge +11

Hey Jordy, thanks voor je screenshot! Ik heb deze even verborgen, omdat je e-mailadres en je 06-nummer erin stonden. Ik heb de oorzaak van dit probleem gevonden. Mijn collega's van IT zijn er hard mee bezig. Het is namelijk bekend dat er momenteel na het wijzigen van je 06-nummer iets misgaat, waardoor het oude nummer vast blijft hangen. Ik heb zojuist een case voor je aangemaakt en deze doorgestuurd naar mijn technische collega's. Ik hoop dat zij dit voorbeeld kunnen gebruiken om dit probleem snel op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat je nog even geduld kan hebben. 

Oké gelukkig dat er iets aan te doen is, zou jij mij willen updaten wanneer dit weer mogelijk is?

Reputatie 7
Badge +11

Ja zeker, ik houd de case in de gaten en zodra ik een update heb, laat ik het je weten! 😊

Reageer