beantwoord

Telefoonnummer koppelen aan MijnTele2

  • 29 March 2023
  • 1 reactie
  • 65 x bekeken

Hoi, ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account. Hierdoor kan ik geen facturen en dergelijke inzien. 

Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 31 March 2023, 09:24

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ilse, allereerst van harte welkom op onze Community! Je wil natuurlijk je facturen en alles over je abonnement inzien in je MijnTele2-omgeving. Dat snap ik helemaal en daar ga ik je direct bij helpen. Ik zie in het systeem nog geen MijnTele2-account staan op het nummer dat in je profiel staat, en ook niet op je e-mailadres. Je kunt dus via deze pagina een MijnTele2-account aanmaken en vervolgens je 06-nummer/abonnement aan dat account toevoegen. 

Na het aanmaken van je account, ontvang je na het invoeren van je e-mailadres een bevestigingscode per mail, zodat wij zeker weten dat we het juiste e-mailadres hebben. Voer deze code in en je hebt je succesvol aangemeld bij MijnTele2. Vervolgens koppel je je abonnement aan je MijnTele2-account.

Belangrijk om te weten is:

  • Je kunt één e-mailadres gebruiken voor maximaal één account.
  • Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 karakters, waarvan één hoofdletter, één kleine letter en één cijfer. Het wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als de laatste drie wachtwoorden en mag niet je gebruikersnaam bevatten. 

Ook als je je 06-nummer koppelt, zal er een SMS-verificatie plaatsvinden. Als je de stappen op de pagina volgt, zal het helemaal goed komen, maar mocht je toch nog vragen of hulp nodig hebben, dan sta ik absoluut voor je klaar.

Laat je het me weten of het hiermee is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer