De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Had ik te hoge verwachtingen of schiet het modem met recorder zwaar tekort?! Tijdens 1 lopende opname kan ik geen andere opname starten en gaan afspelen. Vaak is een opname waardeloos; haperend en slecht beeld. 2 opnames tegelijk geeft vaak deze slechte opnames. op prime-time is het risico op slechte opnames groter. Al met al het hele Tele2 opnemen geeft veel meer irritatie dan ik er tot nu plezier van heb gehad!
Ik heb een vraag over een fraude geval. Vandaag kreeg ik een onbekende vordering van LAVG met Tele2 Nederland B.V. als opdrachtgever. 23 september moet ik voorkomen. Ik ben onbekend met een overeenkomst met jullie en ben nog nooit klant geweest, het is mij dus een raadsel waarom ik deze vordering ontvangen heb. Vervolgens heb ik direct contact opgenomen met jullie klantenservice, maar ook daar is niets bekend, geen naam, geen aders, alleen wel mijn rekeningnummer. Omdat ik zo weinig gegevens heb krijg ik verder geen informatie en kon de medewerker NIKS voor mij doen, erg vreemd, omdat mijn rekeningnummer misbruikt wordt. Ik heb contact gezocht met LAVG en ook met het CMI, Kan iemand die me verder kan helpen contact opnemen? In het verleden is vaker nav een verloren id bewijs het een en ander geopend op ons naam. Graag een reactie zsm
Beste Tele2, Onlangs ben ik verhuisd en ben ik klant geworden van Tele2. 12 augustus kreeg ik een mailtje dat het internet geïnstalleerd kon worden. Helaas is dit mij nog niet gelukt. Bij mijn modem brandt alleen een rood lampje bij 'power' en er knippert een groen lampje bij 'tv'. De DSL verbinding werkt niet. Ik kan wel verbinding maken met het wifi-netwerk, alleen krijg ik dan de melding dat het netwerk geen internettoegang heeft. Ik heb een type 2 aansluiting en alles aangesloten zoals vermeld stond in de gebruiksaanwijzing. Naast de aansluiting voor de telefoonstekker zijn er nog 2 kastjes, ik weet niet of ik daar misschien iets mee moet doen. Zie bijlage voor foto's. Het zou fijn zijn als ik geholpen kan worden om mijn internet werkend te krijgen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, A-P Bragt
Ik heb vorige week een scartkabel gevraagd, die zou opgestuurd worden, maar heb deze ook nog niet ontvangen en ook geen mail gekregen dat hij verstuurd is? Kunnen jullie eens kijken wat de status is, Astrid
Zowel mijn internet als tv doet het ineens niet meer. Alle kabels zijn juist geïnstalleerd en ik heb al 2 pogingen tot resetten gedaan(min 10 min stroom eraf) maar helaas zonder resultaat. Wat kan het probleem zijn en wat kan ik nog doen? Op de foto is zichtbaar welke lampjes branden, er knippert verder niks.
Hoi! ik heb op dit moment geen internet verbinding. Niet op mijn smart tv en niet op mijn mobiel. Heb de apparaten zelf al herstart en ook de modem. Het lampje voor WiFi brandt groen, maar voor internet brandt die rood. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?? groetjes
Beste, Per 6 augustus heb ik mijn thuisabbonement van Tele2 ivm een verhuizing opgezegd. Ik krijg echter van een nieuwe huurder de mededeling dat zij geen nieuw internet kunnen aanvragen omdat er nog een abonnement door zou lopen op mijn naam. Ook kreeg ik een factuur tot 31 augustus. Verder heb ik mijn apparatuur al op 2 augustus teruggestuurd, echter nooit een bevestiging van gekregen. Ik begin te twijfelen of de opzegging wel goed is doorgekomen. Zou dat voor mij nagekeken en bevestigd kunnen worden? Avast bedankt!
Beste leden, Jarenlang zijn we trouwe klant van Tele-2. Erg tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding. Alleen 1 storing komt bijna elk jaar terug. Alle lampjes van de decoder branden plotseling. Als ik geluk heb werkt hij weer binnen enige tijd, maar volgens de helpdesk ligt het aan de netwerkadapter welke niet meer goed functioneert ( te weinig stroomafgave). We zijn benieuwd of er toch een andere oplossing is, zodat we niet nogmaals een nieuwe adapter moeten bestellen en een paar dagen zonder tv zitten. Alle hulp is welkom. Alle mogelijkheden al geprobeerd ( denk ik:-)). stroom eraf, wachten, router resetten, andere stopcontact enz enz. Vriendelijke groet Tremonti
Als we de tv aan doe gaat hij vaak meteen op zwart. Met een beetje geluk blijft hij aan als we resetten. Elke keer als we de tv aandoen begint na een minuut of 3 het geluid te haperen; of het geluid valt gewoon uit. 2 keer hielp de stekkers eruit trekken, nu dus niet meer. Op het moment dat ik, nu, zit te kijken valt het geluid helemaal weg. Dit is het zoveelste gedoe in nog geen 2 maanden abonnement. Geloof me, de kabels zitten prima en de tv is ook oké. Het moet eigenlijk wel aan het internet liggen. Helaas gebeurt dit op zondag en kan. Ik niet bellen. We hebben een beetje teveel 'pech' gehad om ook nog en tot morgen te wachten. Dat is vandaag klacht 1.
Ik kreeg een paar dagen geleden bericht van Tele2 dat de dienst eerder is opgeleverd dan verwacht en dat ik het installatiepakket kan aansluiten. Zodoende vandaag alles juist aangesloten (heb internet type 1 aansluiting). Echter blijft het modem lampje rood en brandt het DSL lampje niet. Ook al gereset en beide poortjes van ISRA aansluiting geprobeerd. Ik kan wel op me telefoon de wifi naam zien en inloggen, maar niet internetten. Wat to do? Help
Beste heer/mevrouw, ik ben sinds ruim een maand klant bij Tele2 en nou is het zo dat sinds ik klant ben meerdere malen per dag de wifi verbinding wegvalt. Op mijn laptop komt dan een driehoekje te staan bij het wifisignaal met de tekst 'verbonden, geen internet'. Bij verder kijken is er inderdaad wel verbinding met het tele2 signaal en zijn alle streepjes aanwezig. Het is vrij simpel op te lossen door óf een minuut of 10 geduld te hebben, óf wifi uit te zetten, paar seconde laten weer aanzetten en voila alles doet het weer. Alleen is het ondanks dat toch wel een beetje irritant: de pagina waar je op bezig was moet je weer opnieuw zoeken, of de tekst die je wilde sturen is verdwenen, enz. Het gebeurd niet alleen op mijn laptop maar ook op mijn telefoon en tablet. Wat kan het zijn en wat kan ik eraan doen? Alvast bedankt!
Ik heb al de hele dag geen vast internet in Gouda. Heeft dit te maken met de storing in Regio Rotterdam? Modem resetten helpt namelijk niet.
E is geen internet, is er storing
Ik heb sinds vanochtend geen internet
Ik kan Tele2 online tv gebruiken op mijn Android telefoon of tablet. Maar waarom kan ik niet casten (met Google Chromecast) naar televisiescherm? Het cast-symbool verschijnt niet. Resetten en modem opnieuw opstarten helpt niet. Het werkt wel met de meeste andere apps, zoals YouTube, Netflix, internet, enz. en ook met mijn vorige provider Telfort.
For the last 24 hours, we could check that the service stopped working two times, at least, for a period or time not minor to half an hour in both times. In those cases, we check that the modem showed the whole time only the "Power" and "Wifi" lights turned on green, and the rest of the lights were turned off. Both times, we disconnected the modem and reconnected again after two minutes, without getting a response. Can you check what happened? It will continue to happen again? Thank you, regards. **edit bij moderator: Removed cliënt number from the title to protect your privacy, be aware that you're on a public forum! **
Dus ik heb al meer dan 8 maanden nat type 3 ( strict ) ik heb alles geprobeerd. Heb tele 2 gebeld en microsoft gebeld maar nee hoor ze konden niet helpen. Dus tele 2 ik wil gewoon gamen. Ik vind dit helemaal niet kunnen
Ik ben een nieuwe klant en zou vanaf 25-07-2019 internet kunnen installeren. Power + WiFi lampje brandt, het Internet lampje brandt niet. De lampjes aan de zijkant ook niet. Op de 25ste ‘s avonds naar de klantenservice gebeld dat het internet het niet doet. Zou volgens de medewerker nog niet geactiveerd zijn maar zou in de loop van de avond gebeuren. Volgende dag nog geen internet. Opnieuw naar de klantenservice gebeld. Activatiedatum zou verplaatst zijn naar 1 augustus (Zou fijn zijn als ik hier eerder over geïnformeerd was). Vandaag is het 1 augustus maar nog steeds geen internet. aansluiting zit overigens in de woonkamer. Kan iemand mij helpen?
Zojuist ben ik door jullie monteur gebeld dat hij er pas na 2 uur kan zijn. Ik vind het schandalig dat ik dit pas zo laat hoor en dat jullie planning dusdanig mis loopt dat ik hierover een klacht wil indienen. Ik heb de ochtend vrij zodat ik thuis ben voor jullie monteur en zit hierop te wachten. Nu moet ik vanmiddag dus vrij nemen van werk en afspraken afzeggen en verzetten omdat jullie planning mis loopt. Ik vind dit ronduit asociaal en klantonvriendelijk. Op dit moment kan ik niet anders dan thuis blijven wachten tot de monteur er is. Als het probleem niet opgelost kan worden wil ik graag de mogelijkheden onderzoeken om mijn abonnementen op te zeggen wegens niet nakomen van afspraken en niet leveren van de service die beloofd is. Ik hoor graag onder welke voorwaarden ik mijn contract voor de eindtermijn kan opzeggen, want op deze manier heb ik alleen maar gedoe door klant te zijn bij jullie.
Onaangekondigd zijn al mijn opnames door tele2 gewist. Hartelijk bedankt. Volgens mij was de 80% nog niet bereikt. Ik houd dat nl zeer goed in de gaten. Bij Tele2 is het gepiept voor je het weet. Geen aankondiging helemaal niks. Ik volg een serie en als ik daar een aflevering van heb gezien, vaak dezelfde dag nog, wis ik die omdat ik - helaas, stond niet in de fine print - nu weet hoe karig opnemen hier kan zijn. Is er ook een datum (niet data) limiet overschreden en had ik alles vóór 1 september 2019 moeten kijken? . Ik denk niet dat ook hier voor een stappenplan voorhanden is. Ik heb sinds ik een abonnement heb al 9 topics aangemaakt. Treurig. En nu ga ik een dagje op stap. Fijne zondag allemaal.
Is het mogelijk alvast online door te geven dat ik over 1,5 maand mijn tv-/internetabonnement wil opzeggen?
Sinds dat T-Mobile het internet verzorgd is mijn snelheid van 60Mb naar 50 Mb afgeknepen. Wanneer je nu een nieuw abo wilt afsluiten is dit o.a. de snelheid die aangeboden wordt. De keuze voor nieuwe klanten is 20, 50 of 100 Mb. Waar is mij 60Mb aansluiting gebleven? Heb ik iets gemist dat dit zou gaan gebeuren?
Weet iemand op welke resolutie Programma Gemist wordt uitgezonden? Het lijkt redelijk (storend) laag: in ieder geval merkte ik dat Uitzending Gemist NPOStart via m’n chromecast kijken een aanzienlijk scherper beeld geeft....dus kijk ik op die manier beter programma’s terug... Toch een beetje een teleurstelling als verse Tele2 klant ( voor de rest namelijk dik tevreden over m’n Intternet/TVlight over de goede oude koperkabel! 😉 )
Hallo,heel vaak wil ik Netflix ofzo gaan streamen en is mijn streamingsicoon weg op mijn telefoon. Terwijl het icoon er wel staat op de mediaplayer. Waar ligt dat aan? En hoe kan ik toch gaan streamen. Andere keren is het icoon er wel.
Hallo, Sinds gister merk ik dat mijn internet met draad in mijn laptop trager is dan op een andere laptop. Op deze, draadloos internet loopt op tot 40 mbps, met draad, 10 mbps. Maar op de andere laptop haalt hij gewoon de limiet, (60 mbps limiet) het haalt 55 mbps (ook met draadloos). Ligt het aan mijn instellingen op de laptop of? Groetjes,
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.