beantwoord

Programma gemist Resolutie

  • 1 September 2019
  • 5 reacties
  • 331 x bekeken

Weet iemand op welke resolutie Programma Gemist wordt uitgezonden?
Het lijkt redelijk (storend) laag: in ieder geval merkte ik dat Uitzending Gemist NPOStart via m’n chromecast kijken een aanzienlijk scherper beeld geeft....dus kijk ik op die manier beter programma’s terug...

Toch een beetje een teleurstelling als verse Tele2 klant ( voor de rest namelijk dik tevreden over m’n Intternet/TVlight over de goede oude koperkabel! 😉 )
icon

Beste antwoord door eric 1 September 2019, 10:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Nee, resolutie is inderdaad lager en niet aan te passen. Als je 'met opname functie' abonnement hebt en de tv stream zelf opneemt en dan terugkijkt kun je wel HD opnemen.
Dank! Toch wel sneu....een klein beetje betere resolutie, en die programma gemist zou erg handig zijn....
Reputatie 7
Badge +12
Ze verkopen graag voor een paar euro per maand een opname kastje aan je!
Tsja, dat begrijp ik. Maar dat is nog maar een deel vd oplossing. Sommige programma's zie je toevallig staan, die zou je nooit opgenomen hebben, maar dan moet je ze nu kijken in kwaliteit uit de vorige eeuw. Hoeveel p zou de resolutie zijn?! 480p oid?

Zou toch n kleine moeite moeten zijn om met n stapje hoger op te slaan voor Tele2.

Zelfs gratis app NPO start heeft echt veel scherper beeld. En ook daar kun je opteren voor betaald, als je nog scherper wilt!!

Tele2, ideetje?!
Reputatie 5
Helaas kunnen we niet iets doen om de kwaliteit van programma gemist te verbeteren.