Beste,
Per 6 augustus heb ik mijn thuisabbonement van Tele2 ivm een verhuizing opgezegd. Ik krijg echter van een nieuwe huurder de mededeling dat zij geen nieuw internet kunnen aanvragen omdat er nog een abonnement door zou lopen op mijn naam. Ook kreeg ik een factuur tot 31 augustus. Verder heb ik mijn apparatuur al op 2 augustus teruggestuurd, echter nooit een bevestiging van gekregen.
Ik begin te twijfelen of de opzegging wel goed is doorgekomen. Zou dat voor mij nagekeken en bevestigd kunnen worden?
Avast bedankt!
beantwoord
Opzegging niet doorgekomen
Beste antwoord door Anton van Tele2
Gijs123 schreef:
Beste,
Per 6 augustus heb ik mijn thuisabbonement van Tele2 ivm een verhuizing opgezegd. Ik krijg echter van een nieuwe huurder de mededeling dat zij geen nieuw internet kunnen aanvragen omdat er nog een abonnement door zou lopen op mijn naam. Ook kreeg ik een factuur tot 31 augustus. Verder heb ik mijn apparatuur al op 2 augustus teruggestuurd, echter nooit een bevestiging van gekregen.
Ik begin te twijfelen of de opzegging wel goed is doorgekomen. Zou dat voor mij nagekeken en bevestigd kunnen worden?
Avast bedankt!
Avast bedankt!
Als je een bevestiging hebt ontvangen dan kun je ervan uit gaan dat de opzegging goed is doorgekomen. Op de eerste van de maand maakt ons factuursysteem een factuur aan voor de hele maand. Deze houdt geen rekening met opzeggingen/ wijzigingen in de toekomst. Dit wordt achteraf verrekend. Volgende maand krijg je van ons een creditfactuur en wordt het teveel betaalde bedrag terug gestort aan je. Voor meer info klik hier.
Toch moet ik een een beetje twijfelen, omdat de nieuwe bewoners nog geen internet aan kunnen vragen. Ik wil daarom graag wel in het systeem kijken.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.