Skip to main content
beantwoord

geen internet

  • 6 september 2019
  • 5 reacties
  • 487 x bekeken

Arnella
Ik heb sinds vanochtend geen internet

Beste antwoord door Malamute

Hallo Arnella,

Woon je in de regio Rotterdam?, daar is nog steeds een storing gaande wegens een kabelbreuk.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-regio-rotterdam-77605
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Malamute
  • Forumkenner pur sang
  • 180 reacties
  • Antwoord
  • 6 september 2019
Hallo Arnella,

Woon je in de regio Rotterdam?, daar is nog steeds een storing gaande wegens een kabelbreuk.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-regio-rotterdam-77605

Arnella
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 6 september 2019
Ik woon in Gouda. Weet niet of Gouda het zelfde probleem heeft.

Malamute
  • Forumkenner pur sang
  • 180 reacties
  • 6 september 2019
Staat niet bij de storingen vermeld, branden er wel lampjes op je modem, zoals het internet lampje?
Als je dat nog niet gedaan hebt zou je je modem even van de stroom kunnen halen en weer aansluiten, als dat niet werkt kan je morgen beter even de klantenservice bellen op 020 754 4444

Arnella
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 6 september 2019
Ik heb alles geprobeerd niks helpt. Alles lampje zijn groen behalve het power lampje zeg maar die is rood. Ook een andere modem geprobeerd werkt ook niet

Michiel van Tele2
Hoi Arnella,
Er zijn klanten uit Gouda die ook last hebben gehad van de kabelbreuk in Rotterdam. Deze storing is ondertussen verholpen. Als je nog problemen ervaart raad ik je aan om het modem even te resetten.
Groetjes Michiel