beantwoord

hd recorder van Tele2

  • 11 September 2019
  • 3 reacties
  • 230 x bekeken

Had ik te hoge verwachtingen of schiet het modem met recorder zwaar tekort?!
  • Tijdens 1 lopende opname kan ik geen andere opname starten en gaan afspelen.
  • Vaak is een opname waardeloos; haperend en slecht beeld.
  • 2 opnames tegelijk geeft vaak deze slechte opnames.
  • op prime-time is het risico op slechte opnames groter.
Al met al het hele Tele2 opnemen geeft veel meer irritatie dan ik er tot nu plezier van heb gehad!
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 12 September 2019, 10:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Ik vind het jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze opname functie. Ik wil daarom graag antwoord op je vragen geven en je verbinding controleren.

  • Het klopt dat je 'maar' één opname tegelijkertijd kan opnemen met onze HD recorder.
  • Dit kan te maken hebben met een slechte internet verbinding. Dat wil ik graag voor je nakijken.
  • Twee opnames tegelijkertijd kan normaal gesproken niet. Bedoel je opnemen en TV kijken tegelijkertijd?
  • Dat heb ik nog niet eerder gehoord.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Ik kijk dan je verbinding gelijk even na.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor de gegevens. Ik heb de verbinding voor je nagekeken en deze ziet er supergoed uit. Je haalt de juiste snelheid binnen en is ook zeer stabiel. Heb je al een keer een reset procedure gedaan van zowel het modem als de HD recorder. Je moet dan even wachten totdat het modem volledig is opgestart en dan pas weer de HD recorder aansluiten.

Het slechte haperende beeld heb je alleen bij de opnames toch? De reguliere TV werk wel goed? Ik hoor het graag van je.

Groeten Anton
Bedankt zover.
Meerdere resets gedaan, inderdaad zijn het de opnames die haperend en vestoord beeld geven. TV kijken op zich geeft geen problemen.
Ik heb hier en daar nog wat gelezen in andere topics en wat betreft mogelijkheden heb je zogezegd 2 tuners wat inhoudt dat je tegelijk 2 dingen kunt doen; dit verklaart een aantal onmogelijkheden waartegen ik aanloop echter vind ik het opnemen erg gevoelig voor verstoringen.
Dit blijkt met name als er een opname loopt en ik op dat moment teletekst wil gebruiken op een zender, erg traag en soms zelfs loopt het vast.
Afijn, ik houd het voor wat het is en kies bij nieuw abonnement toch voor een 5 euro p/m recorder.
Vriendelijke groeten, Rudy.