beantwoord

scartkabel

  • 21 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 222 x bekeken

Ik heb vorige week een scartkabel gevraagd, die zou opgestuurd worden, maar heb deze ook nog niet ontvangen en ook geen mail gekregen dat hij verstuurd is? Kunnen jullie eens kijken wat de status is,

Astrid
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 22 augustus 2019, 09:45

Bedankt voor je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en het lijkt er op dat er iets mis is gegaan met het bestellen. Ik zag de order namelijk helemaal niet terug in het systeem met bestellingen. Mijn excuses daarvoor. Ik heb de bestelling opnieuw geplaatst en meteen gekeken of hij wordt verzonden. Dat is gelukkig nu wel het geval. De kabel ligt binnen 3 werkdagen op de deurmat.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hi Astrid,

Wanneer je het vorige week al hebt besteld dan zou hij toch al wel bezorgd moeten zijn. Ik ga het eens voor je nakijken. Ik heb dan de volgende gegevens van je nodig.

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Alvast bedankt.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en het lijkt er op dat er iets mis is gegaan met het bestellen. Ik zag de order namelijk helemaal niet terug in het systeem met bestellingen. Mijn excuses daarvoor. Ik heb de bestelling opnieuw geplaatst en meteen gekeken of hij wordt verzonden. Dat is gelukkig nu wel het geval. De kabel ligt binnen 3 werkdagen op de deurmat.

Groeten Anton
Beste Anton,

Dank voor je reactie, ik wacht het af.

Groetjes,

Astrid
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb geen reactie meer ontvangen en ga ervan uit dat de scartkabel inmiddels in bezit is. Bij deze heb ik het topic gesloten.