Beste heer/mevrouw,
ik ben sinds ruim een maand klant bij Tele2 en nou is het zo dat sinds ik klant ben meerdere malen per dag de wifi verbinding wegvalt. Op mijn laptop komt dan een driehoekje te staan bij het wifisignaal met de tekst 'verbonden, geen internet'. Bij verder kijken is er inderdaad wel verbinding met het tele2 signaal en zijn alle streepjes aanwezig.
Het is vrij simpel op te lossen door óf een minuut of 10 geduld te hebben, óf wifi uit te zetten, paar seconde laten weer aanzetten en voila alles doet het weer. Alleen is het ondanks dat toch wel een beetje irritant: de pagina waar je op bezig was moet je weer opnieuw zoeken, of de tekst die je wilde sturen is verdwenen, enz.
Het gebeurd niet alleen op mijn laptop maar ook op mijn telefoon en tablet.
Wat kan het zijn en wat kan ik eraan doen?
Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.