beantwoord
Opnames gewist
Onaangekondigd zijn al mijn opnames door tele2 gewist. Hartelijk bedankt. Volgens mij was de 80% nog niet bereikt. Ik houd dat nl zeer goed in de gaten. Bij Tele2 is het gepiept voor je het weet. Geen aankondiging helemaal niks. Ik volg een serie en als ik daar een aflevering van heb gezien, vaak dezelfde dag nog, wis ik die omdat ik - helaas, stond niet in de fine print - nu weet hoe karig opnemen hier kan zijn. Is er ook een datum (niet data) limiet overschreden en had ik alles vóór 1 september 2019 moeten kijken? . Ik denk niet dat ook hier voor een stappenplan voorhanden is. Ik heb sinds ik een abonnement heb al 9 topics aangemaakt. Treurig. En nu ga ik een dagje op stap. Fijne zondag allemaal.
Beste antwoord door eric
Als je een nieuwe decoder krijgt, dan zijn de opnames die je op je oude decoder had staan weg. Bij t-mobile en Tele2 sla je de opnames thuis op, niet in de cloud. (Of je moet uitzending gemist bedoelen).
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.