beantwoord

Opnames gewist

  • 1 September 2019
  • 9 reacties
  • 481 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties
Onaangekondigd zijn al mijn opnames door tele2 gewist. Hartelijk bedankt. Volgens mij was de 80% nog niet bereikt. Ik houd dat nl zeer goed in de gaten. Bij Tele2 is het gepiept voor je het weet. Geen aankondiging helemaal niks. Ik volg een serie en als ik daar een aflevering van heb gezien, vaak dezelfde dag nog, wis ik die omdat ik - helaas, stond niet in de fine print - nu weet hoe karig opnemen hier kan zijn. Is er ook een datum (niet data) limiet overschreden en had ik alles vóór 1 september 2019 moeten kijken? . Ik denk niet dat ook hier voor een stappenplan voorhanden is. Ik heb sinds ik een abonnement heb al 9 topics aangemaakt. Treurig. En nu ga ik een dagje op stap. Fijne zondag allemaal.
icon

Beste antwoord door eric 1 September 2019, 14:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Opnames staan bij jou op het apparaat. Dat kan niemand anders wissen. Het staat niet in de Cloud zoals bij Ziggo.
Reputatie 4
Ik heb dat al eerder gezien hier op het forum, ligt aan de ontvanger, een mogelijke oplossing is TV ontvanger minimaal 30 seconden van de stroom te halen en dan weer aan te sluiten.
Als dat niet werkt moet een Tele2 moderator hem op afstand laten resetten, daarna moet hij ook weer 30 seconden van de stroom af en heb je meestal je opnames weer terug.
Reputatie 3
Ik ben er met mijn hoofd goed bij hoor. Er stond nog één opname op. Ik plaats geen topic als ik niet zeker ben van mezelf. Ik ging naar opnames en er stond er nig één. Waarschijnlijk iets met die cloud. Kan gebeuren. Het idee dat ik al m'n opnames zelf wis en hier een topic start. Nope
Reputatie 3
Ik heb dat al eerder gezien hier op het forum, ligt aan de ontvanger, een mogelijke oplossing is TV ontvanger minimaal 30 seconden van de stroom te halen en dan weer aan te sluiten.
Als dat niet werkt moet een Tele2 moderator hem op afstand laten resetten, daarna moet hij ook weer 30 seconden van de stroom af en heb je meestal je opnames weer terug.

Mag een apparaat van Tele2 het een keer doen?? Eind vorige week zijn het modem en de decoder vervangen. Gratis. Die 30 sec heb ik al tig keer gedaan. Ze komen maar hier om te resetten of whatever. Het ligt wel aan Tele2, dat is duidelijk
Reputatie 7
Badge +12
Als je een nieuwe decoder krijgt, dan zijn de opnames die je op je oude decoder had staan weg. Bij t-mobile en Tele2 sla je de opnames thuis op, niet in de cloud. (Of je moet uitzending gemist bedoelen).
Reputatie 7
Badge +8
Dus je vervangt je recorder en dan vind je je opnames van je oude recorder niet meer terug? Als je een oude portemonnee met het geld erin afdankt en je krijgt een nieuwe lege portemonnee denk je dat het geld uit de oude portemonnee automatisch verplaatst wordt naar je nieuwe portemonnee?
Reputatie 3
Hans Kazan wil dat zo voor me doen hoor. Ik hoef maar te roepen. Nee, zo blond ben ik niet. Maar ik denk dat ik me dat afvroeg omdat ik over een cloud las en domme ik maar denken dat je dingetjes in de cloud wel blijven zitten. Dan moet ik Dropbox maar opzeggen 😜
Reputatie 3
Reputatie 3
Dus je vervangt je recorder en dan vind je je opnames van je oude recorder niet meer terug? Als je een oude portemonnee met het geld erin afdankt en je krijgt een nieuwe lege portemonnee denk je dat het geld uit de oude portemonnee automatisch verplaatst wordt naar je nieuwe portemonnee?
Wie dankt er nu een oude portemonnee met het geld erin af? Tele2, niet ik. Ik heb niet gevraagd om een nieuwe decoder en een nieuw modem. Bovendien is het probleem niet eens opgelost. Ben weer terug bij af. Ik kijk geen tv meer, zo irritant is het en ik kan heel wat hebben