Beste Tele2,
Onlangs ben ik verhuisd en ben ik klant geworden van Tele2. 12 augustus kreeg ik een mailtje dat het internet geïnstalleerd kon worden. Helaas is dit mij nog niet gelukt. Bij mijn modem brandt alleen een rood lampje bij 'power' en er knippert een groen lampje bij 'tv'. De DSL verbinding werkt niet. Ik kan wel verbinding maken met het wifi-netwerk, alleen krijg ik dan de melding dat het netwerk geen internettoegang heeft. Ik heb een type 2 aansluiting en alles aangesloten zoals vermeld stond in de gebruiksaanwijzing. Naast de aansluiting voor de telefoonstekker zijn er nog 2 kastjes, ik weet niet of ik daar misschien iets mee moet doen. Zie bijlage voor foto's. Het zou fijn zijn als ik geholpen kan worden om mijn internet werkend te krijgen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
A-P Bragt
beantwoord
Internet installeren lukt niet
Beste antwoord door Anton van Tele2
Bedankt voor alle gegevens. Ik heb geconstateerd dat het signaal niet aan komt bij de woning. Het signaal stopt op 1246 meter en je woont op 1766 meter van de centrale. Er moet daarom een monteur van KPN de lijn onderzoeken. Wanneer ze een afspraak willen maken krijg je een SMS met een link. Je kunt dan zelf online een afspraak maken.
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtGroeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.