Ik heb een vraag over een fraude geval.
Vandaag kreeg ik een onbekende vordering van LAVG met Tele2 Nederland B.V. als opdrachtgever. 23 september moet ik voorkomen. Ik ben onbekend met een overeenkomst met jullie en ben nog nooit klant geweest, het is mij dus een raadsel waarom ik deze vordering ontvangen heb. Vervolgens heb ik direct contact opgenomen met jullie klantenservice, maar ook daar is niets bekend, geen naam, geen aders, alleen wel mijn rekeningnummer. Omdat ik zo weinig gegevens heb krijg ik verder geen informatie en kon de medewerker NIKS voor mij doen, erg vreemd, omdat mijn rekeningnummer misbruikt wordt. Ik heb contact gezocht met LAVG en ook met het CMI,
Kan iemand die me verder kan helpen contact opnemen?
In het verleden is vaker nav een verloren id bewijs het een en ander geopend op ons naam.
Graag een reactie zsm
beantwoord
Fraude met mijn id?
Beste antwoord door eric
En wat zei het LAVG via 088 – 528 40 00? Zij moeten de betwiste factuur met je kunnen bespreken en daar bewijs voor leveren. Als een vordering uit handen is gegeven aan een incassobureau kunnen medewerkers van Tele2 er niets meer over zeggen.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.