Ik heb sinds vanochtend geen internet
Bladzijde 1 / 1
Hallo Arnella,
Woon je in de regio Rotterdam?, daar is nog steeds een storing gaande wegens een kabelbreuk.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-regio-rotterdam-77605
Woon je in de regio Rotterdam?, daar is nog steeds een storing gaande wegens een kabelbreuk.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-regio-rotterdam-77605
Ik woon in Gouda. Weet niet of Gouda het zelfde probleem heeft.
Staat niet bij de storingen vermeld, branden er wel lampjes op je modem, zoals het internet lampje?
Als je dat nog niet gedaan hebt zou je je modem even van de stroom kunnen halen en weer aansluiten, als dat niet werkt kan je morgen beter even de klantenservice bellen op 020 754 4444
Als je dat nog niet gedaan hebt zou je je modem even van de stroom kunnen halen en weer aansluiten, als dat niet werkt kan je morgen beter even de klantenservice bellen op 020 754 4444
Ik heb alles geprobeerd niks helpt. Alles lampje zijn groen behalve het power lampje zeg maar die is rood. Ook een andere modem geprobeerd werkt ook niet
Hoi Arnella,
Er zijn klanten uit Gouda die ook last hebben gehad van de kabelbreuk in Rotterdam. Deze storing is ondertussen verholpen. Als je nog problemen ervaart raad ik je aan om het modem even te resetten.
Groetjes Michiel
Er zijn klanten uit Gouda die ook last hebben gehad van de kabelbreuk in Rotterdam. Deze storing is ondertussen verholpen. Als je nog problemen ervaart raad ik je aan om het modem even te resetten.
Groetjes Michiel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.