De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Ik wil een modem versterker aansluiten aan mijn Tele2-modem om in mijn slaapkamer mijn mobiel en I-pad te kunnen gebruiken. Ik kan de WSP knop nergens vinden op mijn modem waardoor ik de installatie van mijn versterker niet kan configureren. Wie kan me hier een handje helpen? Alvast bedankt! Giovanni
Beste Tele2, Ik heb al een poosje geen route meer naar de DNS service van Cloudflare met IP 1.1.1.1 : code:dehakkelaar@laptop:~$ nslookup tele2.nl 1.1.1.1;; connection timed out; no servers could be reached code:dehakkelar@laptop:~$ traceroute -n 1.1.1.1traceroute to 1.1.1.1 (1.1.1.1), 30 hops max, 60 byte packets 1 10.0.0.1 0.958 ms 1.296 ms 1.557 ms 2 192.168.1.1 1.996 ms 2.000 ms 2.364 ms 3 62.58.240.1 18.190 ms 18.216 ms 18.196 ms 4 * * * 5 * * * 6 * * * 7 * * * 8 * * * 9 * * *10 * * *11 * * *12 * * *13 * * *14 * * *15 * * *16 * * *17 * * *18 * * *19 * * *20 * * *21 * * *22 * * *23 * * *24 * * *25 * * *26 * * *27 * * *28 * * *29 * * *30 * * * De route naar de redundant DNS server van Cloudflare met IP 1.0.0.1 werkt wel naar behoren: code:dehakkelaar@laptop:~$ nslookup tele2.nl 1.0.0.1Server: 1.0.0.1Address: 1.0.0.1#53Non-authoritative answer:Name: tele2.nlAddress: 82.175.98.45 code:dehakkelaar@laptop:~$ traceroute -n 1.0.0.1traceroute to 1.0.0.1 (1.0.0.1), 30
Ik ben nog geen week klant en heb verschillende problemen. Tv: als ik bij opnames de instellingen voor een tijd vóór de opname instellen en een tijd ná de imstellingen kan ik niet terug. De tv uitdoen helpt niet. Hopelijk heeft hier iemand het juiste antwoord. Ik kan nl geen tv meer kijken na een week klant te zijn. Hierover moet ik ook nog eeens diep nadenken, ook gezien mujn andere vraag over smerige titels in de gids. Niemand van Tele2 reageert 😒😕
Hoi. Ik ben nog geen week Tele2 klant en heb het even gehad. Niemand kan/ail mij helpen met het lozen van smerige titels in de tv gids. Al die zenders komen langs, ook als je ze niet wil. Tuurlijk een opmerking erbij dat je je kunt abonneren. Geprobeerd met kinderslit per zender, kan niet. Titels als Sapira gaat anaal etc. Waarschijnlijk omdat ik die zenders niet heb! Ik wil het uit de gids hebben. Ik heb kinderen en voel mij toevallig verantwoordelijk! Ik vind dit niet kunnen en moven. Graag aanpassen
Ik zie nu, pas nadat we zijn aangesloten aan Tele2, dat Tele2 maar een zeer beperkt aantal zenders aanbied die teruggekeken kunnen worden met de service 'Programma gemist'. Bij andere providers kun je zo goed als alle zenders terugkijken. Soms tot wel 7 dagen terug! Is er bekend of de fusie met T-Mobile hier verandering in brengt binnen Tele2?
als ik met de knop op tele2 afstandsbediening door kanalen omhoog loop dan schakelt de Philips tv ineens over naar "Winkel modus" of "demo modus" waarbij bepaalde instellingen terug naar optimaal worden ingesteld. Er verschijnt met winkel stand een Philips onscreen display met de features die dit model heeft. Dit probleem gebeurd sporadisch. Het kan een tijdje goed gaan. Philips model: 49PUS6401 Ik heb naar mijn weten alle Philips tv codes geprobeerd. Misschien heeft iemand een tip?
De pauze knop van de afstandsbediening doet het niet meer. De rest van de functies doet het nog. Ik heb er nieuwe batterijen ingedaan, stekkers van de tv en tv ontvanger eruit gehaald en tenslotte een reset gedaan (pinnetje in gaatje. Het helpt allemaal niks. Iemand een idee?
Goedendag Tele2, Ik heb besloten om mijn abonnement te upgraden. Maar nu heb ik steeds last van dat mijn internet elke 5 of 10 minuten voor 30 seconden wegvalt. Dit is zeer irritant, ik had al gebeld met jullie en er kwam iemand om een nieuwe modem te plaatsen maar nog steeds vormen er zich problemen ook met de nieuwe modem. De medewerker zei dat het dan aan KPN ligt, wat moet ik nu? Ik lees overal dat het maanden duurt voordat jullie problemen oplossen, zolang heb ik niet en anders wil ik graag gaan opzeggen. En ja, ik heb alle kanalen al aangepast met jullie handleidingen maar niets. En het gebeurt de hele dag. Iemand van jullie die me wilt helpen?
Binnenkort krijgen wij glasvezel (eindelijk 🙂 ). Nu zat ik bij Tele2 te kijken omdat ik hier ook al een mobiel abonnement heb leek mij dit wel praktisch. Als ik glasvezel wil dan wordt ik naar de site van T-mobile geleid. Prima, maar hoe zit het daar met die mooie aanbieding. Je krijgt namelijk voordeel als je een T-mobile mobiel telefoon abonnement hebt. Ik heb Tele-2 mobiel. Is dat nu hetzelfde of kan ik dan geen voordeel van krijgen en zou ik eerst met telefoon over moeten stappen naar T-mobile.
Goedemiddag, Mijn internet (WIFI) doet het vaak niet, tv loopt vast, of valt helemaal weg. Hierdoor moet ik iedere alles opnieuw starten. dat helpt vaak wel maar niet voor lang, maar vandaag al de hele dag geen Wi-Fi en tv loopt vaak vast, nu doet alles het weer gelukkig, maar weet niet voor hoelang. Een paar maanden geleden had een medewerker ( Jasper) aangegeven dat er wat fouten op de verbinding was en als dat zo blijft ik een bericht mocht versturen om te kijken of er nog fouten zijn als dat het geval is zou iemand langs komen om naar de lijnen/ verbinding te kijken. Alvast bedankt. Groetjes hakima
Ondertussen heb ik ook de router een factory reset gegeven, andere bekabeling geprobeerd, maar niks helpt. M'n internet snelheid is 60 MB stabiel, dus dat kan het ook niet zijn. Ik heb 2 ethernet kabels geprobeerd direct van de router naar de decoder. Een van 70 cm en een van 3 meter (uit mijn PC getrokken), met beide hetzelfde effect. Ook 2 verschillende HDMI kabels geprobeerd die wel werken met m'n PC. Kan het zijn dat de decoder defect is? Bij ontvangst zag deze er namelijk niet bepaald nieuw uit. De gebruikssporen zijn duidelijk zichtbaar (krassen e.d.). 2 off-topic dingen voor Tele2: OT1: De emails die jullie vanuit klanten service versturen hebben een reply-to naar een noreply adres, niet erg klantvriendelijk .. OT2: Het klantenservice telefoonnummer dat in de email werd doorgestuurd is niet in gebruik. Is iemand vergeten de rekening te betalen? 😉
Sinds kort is mijn internet klaar om gebruikt te worden maar krijg ik het na veel proberen, lezen en filmpjes kijken nog niet voor elkaar. In de foto's is mijn aansluiting te zien in de muur (tenminste als het goed is moet het hier kunnen). In de meterkast zie ik zelf niets. Ik heb dus een blauwe, rode, witte en oranje kabel en een vijfde zonder kleur (omhulsel). Heb al meerder combinaties geprobeerd op de binnensta a & b. Zoals te zien zijn er ook nog andere aansluitingen zoals de buitenste á en ´b maar weet ook niet precies wat waar bij hoort of waar voor dient. Kan iemand mij vertellen welke kabel waar moet of ik het ergens anders moet vinden? Mocht er nog meer informatie nodig zijn om dit te beoordelen dan geef ik dat natuurlijk graag.
Hello! So recently, I signed up for tele2's internet service which went smooth. As I am now in my home country and a friend of mine is staying in the apartment, it was him who received the package with the new router. The router works through the telephone cable and the two lamps are green but there is no connection. I want to get a monteur to come and look at it but it is impossible to call the number for the monteur from Denmark, my home country where I am now - it says the number doesn't exist. I feel it is my responsibility so I want to know if there is any other way to arrange for a monteur to come and activate the internet in my apartment?
Hallo, Dient er bij het afsluiten van een nieuw internet thuis abonnement en mogelijk vaste telefoon abonnement ook een kopie gemaakt te worden van bankpas + id-bewijs? Zo ja, mag ik deze zelf maken, hoe lang wordt deze bewaard en kan ik deze na deze periode terugkrijgen? Of beter nog kan ik vooruit betalen, zodat er geen kopie nodig is, dat zou dan mijn mijn voorkeur hebben.
Hallo! Ik heb twee modems/routers zxhn h369a, die een wlan port hebben. Ik wil graag een van deze als modem gebruiken en de ander op de zolder gebruiken als een router. Dit zou kunnen door degene die als router moet dienen met de wlan port aan te sluiten op de modem. Echter als ik dit doe, geeft de router aan dat die geen internet heeft. Ik heb dit geprobeerd op te lossen door het volgende te doen: https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/zte-h369a-met-eigen-router-gebruiken-75245 Dit heeft helaas niet gewerkt. Is er een andere manier om dit op te lossen?
Beste Tele2, Ik ga voor dit probleem geen uren in beslag laten nemen d.m.v. telefoontje, dus vandaar dit topic om mijn verhaal in 1 keer duidelijk te verwoorden en van jullie een eenduidig antwoord te verwachten. Ik heb mijn abonnement opgezegd, wat ingaat op 15 augustus 2019. Sinds gisteren kan ik niet meer internetten, dus ik ben te vroeg afgesloten. Hiermee kom ik tot de conclusie dat ik 9 dagen te vroeg ben afgesloten en dit dan ook wens te zien op de eindafrekening. Ik heb zojuist gebeld, en de verbinding werd verbroken nadat ik mijn verhaal had gedaan bij een medewerker. Dit duurt mij te lang.
Ik zou graag willen weten hoelang ik zonder internet en tv moet zitten voor ik kosteloos en zonder afkoopsom het abonnement kan opzeggen. Mijn abonnement zou op 5 augustus ingaan maar bleek na installatie niet te werken, op 6 augustus kreeg ik een mail dat alles zou moeten werken maar nog steeds niet, gisteren zou er een monteur langskomen maar die is niet komen opdagen. Ik doe niets anders dan bellen maar dat heeft weinig nut. Zelf kan ik geen nieuwe afspraak maken ik moet maar wachten tot iemand van Tele2 dat doet, ik heb er weinig vertrouwen in dat dat op korte termijn zal gebeuren. Ik heb nog nooit zon klantonvriendelijk bedrijf met zon slechte service meegemaakt. De bereikbaarheid laat ook te wensen over, mailen blijkt niet te kunnen, een klachtenformulier is ook nergens te vinden. Mijn bundel slinkt snel door al het bellen en internetgebruik.
Ik wil dus gamen met me vrienden, maar dat gaat niet mt nat tye strict. Ik speel op xbox. Ik heb contact opgenomen met microsoft maar zij kunnen niks doen. Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen
Hallo, sinds gisteravond heb ik geen internet meer op telefoon, laptop en tv. Ik heb het modem al gereset en de stekker eruit getrokken. Dit helpt niet. Mijn telefoon maakt nog wel verbinding maar staat een uitroepteken bij. Alle lampjes branden groen. Ik heb geprobeerd om een ander kanaal in te stellen maar hij geeft steeds aan dat de site niet beschikbaar is. Wie kan mij helpen? 🙂
Ik heb vorige maand mijn vaste internet abonnement bij jullie opgezegd. Tevens heb ik vorige maand alle benodigde apparatuur teruggestuurd. Ik heb echter net een factuur binnengekregen (factuurnummer: NL1913215761) waarin staat dat er binnenkort weer een bedrag wordt afgeschreven voor de periode 01-08-2019 t/m 31-08-2019. Dit is dus niet de bedoeling. Graag zou ik dit probleem verholpen zien worden. Alvast bedankt.
Zitten nu al sinds vrijdag zonder TV. Decoder moest vervangen. Net uitgepakt maar dan moet blijkbaar de oude afgemeld worden. Jammer dat ik daar om 2 minuten over 8 achter kom. Had tele2 dat niet direct kunnen doen?
Waarom werd mijn verzoek om een telefoon abonoment te nemen geweigerd? Ik heb nu al via een andere site mijn telefoon genomen. Maar ik wil wel gewoon internet van tele2 hebben dit heb ik vandaag aangevraagd, maar waarschijnlijk zal hier weer een weigering of blockade of whatever uitkomen maar waarom? Ik ben clean bij bkr, nooit schulden gehad etc. Laat me gewoon betalen en geef me internet zo moelijk hoeft t niet te zijn toch.
Beste Tele2, Ik heb via de consumentenbond mij aangemeld voor tv en internet op 5 juli 2019. Nu kom ik erachter dat de snelheid van 100mb die jullie aanbieden te laag is voor mij, dus zou ik me abonnement stop willen zetten. Dit krijg ik binnen van de consumentebond: " Je aanvraag is succesvol in behandeling genomen en je ontvangt binnen 2 weken een bevestiging van Tele2. In deze bevestiging zal Tele2 je informeren wat de geplande startdatum van je nieuwe contract is. Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan dan zal Tele2 of de Consumentenbond je dit laten weten. Na ontvangst van de bevestiging heb je een bedenktijd van 14 kalenderdagen waarbinnen je de overeenkomst zonder opgaaf van reden mag herroepen (ontbinden). " Ik ben al lid bij tele2 dus krijg al mijn mailverkeer van hun binnen in mijn gewone postvak(Postvak IN). 15 juli 2019 krijg ik mijn eerste mail binnen in mijn postvak IN dus denk ik, oke dan heb ik nog 14 dagen om eventueel op te zeggen als ik niet tevreden ben. Nu
Ik ben recentelijk verhuisd en na het bericht dat ik de modem aan kon sluiten heb ik dit gedaan. De modem ging aan echter wilde het DSL lampje niet branden. De vorige bewoners hadden een ziggo alles in 1 pakket dus ik weet dat dit het wel heeft gedaan. De aansluiting komt voor in het huis binnen en deze wordt omgezet naar een RJ12 stekkertje welke ik in de DSL ingang van de modem heb gedaan. Zie ook de bijlagen voor de situatie. Graag hoor ik hoe ik dit werkend krijg.
Onze afstandsbediening werkt niet meer volledig, numerieke toets 1 doet het niet meer. waar kan ik nieuwe bestellen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.