Skip to main content
beantwoord

Decoder afmelden

  • July 23, 2019
  • 4 reacties
  • 361 x bekeken

Zitten nu al sinds vrijdag zonder TV. Decoder moest vervangen. Net uitgepakt maar dan moet blijkbaar de oude afgemeld worden. Jammer dat ik daar om 2 minuten over 8 achter kom. Had tele2 dat niet direct kunnen doen?

Beste antwoord door theocoppes

Ja, jammer. Bel morgenvroeg meteen. Je zult het vanavond wel zonder moeten doen.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • Antwoord
  • July 23, 2019
Ja, jammer. Bel morgenvroeg meteen. Je zult het vanavond wel zonder moeten doen.

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • July 23, 2019
Soms gebruikt de klant de oude nog, dus by default moet je even bellen. Je had dat ook eerdet kunnen doen als je b.v. een kapotte box had.

Hé wieles,

Is alles inmiddels gelukt met de nieuwe decoder? Ik hoor het graag!

Topic gesloten vanwege inactiviteit