beantwoord

Decoder afmelden

  • 23 July 2019
  • 4 reacties
  • 353 x bekeken

Zitten nu al sinds vrijdag zonder TV. Decoder moest vervangen. Net uitgepakt maar dan moet blijkbaar de oude afgemeld worden. Jammer dat ik daar om 2 minuten over 8 achter kom. Had tele2 dat niet direct kunnen doen?
icon

Beste antwoord door theocoppes 23 July 2019, 20:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Ja, jammer. Bel morgenvroeg meteen. Je zult het vanavond wel zonder moeten doen.
Reputatie 7
Badge +12
Soms gebruikt de klant de oude nog, dus by default moet je even bellen. Je had dat ook eerdet kunnen doen als je b.v. een kapotte box had.
Reputatie 5
Hé wieles,

Is alles inmiddels gelukt met de nieuwe decoder? Ik hoor het graag!
Reputatie 5
Topic gesloten vanwege inactiviteit