Beste Tele2,
Ik ga voor dit probleem geen uren in beslag laten nemen d.m.v. telefoontje, dus vandaar dit topic om mijn verhaal in 1 keer duidelijk te verwoorden en van jullie een eenduidig antwoord te verwachten.
Ik heb mijn abonnement opgezegd, wat ingaat op 15 augustus 2019.
Sinds gisteren kan ik niet meer internetten, dus ik ben te vroeg afgesloten.
Hiermee kom ik tot de conclusie dat ik 9 dagen te vroeg ben afgesloten en dit dan ook wens te zien op de eindafrekening.
Ik heb zojuist gebeld, en de verbinding werd verbroken nadat ik mijn verhaal had gedaan bij een medewerker.
Dit duurt mij te lang.
beantwoord
Te vroeg afgesloten
Beste antwoord door Anton van Tele2
Bedankt voor de gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat het signaal nog niet van de lijn is en dat je modem ook online is. Kan het zijn dat je misschien een kleine storing hebt gehad? De opzegging staat ingepland op de 15e in ieder geval.
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtGroeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.