De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Mijn afstandsbediening werkt niet meer heb alles al geprobeerd. Het lampje brand wel als ik op de knopjes druk. Helaas krijg ik de hele dag al geen contact met de klantenservice, ook online via de chat niet. Erg jammer zit nu al de hele dag zonder tv
Hallo, Ik heb een e-mail ontvangen die aangeeft dat ik de oude modem nog niet retour gezonden heb. Die heb ik echter wel verzonden, op 3 juli heb ik deze via mijn postkantoor verstuurd. Het gaat om een modemwissel. Ik ga liever niet die 99 euro betalen die jullie dreigen in rekening te brengen.
Hallo, Ik heb een nieuwe decoder ontvangen want mijn eerste ontvanger Amino A132 ging stuk na een week tv service, maar nu ik krijg die bericht bovenop. Toen ik "ok" drukte om het systeem te herstarten kreeg ik het melding "geen netwerkverbinding". Moet de oude ontvanger afgemeld worden? Wie zou dit a.u.b. willen doen? Alvast bedankt. Groeten, Israel
Ik heb sinds 6 uur vanmorgen geen tv internet of telefoon, rood lampje modem. Wijkcentrale storing?
Hoi. Wil misschien overstappen van Ziggo naar Tele2. Kan echter niets vinden over de tv ontvanger.(merk /type) Ik wil interactieve tv met opname. Is dit deze ontvanger stabiel, hoe zit het met de voorbereiding op de toekomst in 4k weergave etc...
Als ik een opname inplan, bijv 2 programma's, krijg ik op het moment dat de TWEE opnames beginnen een vreemde melding. Ik heb twee programma's ingepland maar ik moet verplicht uit maar liefst 3 programma's kiezen terwijl ik er 2 ingepland. Zeer storend. Móét ik kiezen uit 2, ook niet leuk, dan kan ik daarban nog een beetje Logica in zien. Dit kan ws wel aangepast worden neem ik aan? Het zal toch niet zo zijn dat iedere abonnee bij Tele2 dat heeft., Zie foto. Twee van die films heb ik niet ingepland dus slaat het nergens op
Volgens KPN is de snelheid van internet aangepast. Er ligt glasvezel naar mijn straatkast (SDF) en van de straatkast is het gewoon koper. Waarom is mijn snelheid dan maar 44 mb/s? In mijn optiek zou er een hogere snelheid mogelijk moeten zijn. Iemand een idee?
Alle zenders op de tv doen het, alleen CNN geeft geen geluid! Álles geprobeerd stekkers eruit, herstarten modum etc. Hebben meer mensen hier last van? Uitgerekend nu dat de democratische debatten uitgezonden worden. Heeft iemand een oplossing?
It is so frustrating when you buy something, does not work and cannot even have a phone call answered. Just bought internet and isnt working, I have tried both connections in my house and still nothing. Now I am trying to reach tele2 by phone and the call drops. It is very very frustrating. Hope I can reach someone here to get a technician.
bij mijn opnames verschijnt groot in beeld dat ik geen opnames heb terwijl ik gisteren nog iets heb opgenomen en de schijf zou wel 100% vol zijn graag een oplossing hiervoor. en maak het gewoon mogelijk om een mail te sturen aan de klantenservice en verwijder die achterlijke virtuele assistent die zelfs de meest simpele zinnetjes en woorden niet begrijpt
Ik ben een nieuwe klant. Vanmorgen rond 8 uur bericht gekregen dat ik internet kon gaan instaleren. Alles aangesloten, keurig 10 minuten gewacht tot powerlampje en dsl 1 niet meer knipperden, maar helaas geen internet. (En geen telefoon) Alle draden gecontroleerd, klopt allemaal. Stroom eraf, minuut gewacht en opnieuw aangezet. Wederom 10 minuten gewacht maar helaas resultaat hetzelfde. Nu lees ik hier dat powerlampje groen hoort te branden. Dat is dus niet zo. Het is het technicolor-modem: Powerlampje brandt constant rood, dsl1 brandt constant groen, internet brandt constant rood. Tv knippert groen (heb geen tv bij abonnement en dus ook geen tvkastje aangesloten) en wifi knippert groen. De rest van de lampjes zijn uit. Wat nu?
Hoi, Ons internet & tv abonnement bij Tele 2 is verlopen. Nu vraagt Tele2 of wij hem willen verlengen. Ik weet alleen niet zeker of wij hier nog een volledig jaar wonen. Mijn vraag is wat er gebeurd wanneer ik eerder verhuis naar een woning waar al tv & internet is geregeld (zelfde of andere provider)? Kan het Tele2 abonnement dan eerder worden stopgezet, of moet dit afgekocht worden? Is het dat laatste dan zetten wij hem natuurlijk niet nog een jaar vast 🙂
Goedenavond, Inmiddels heb ik al een maand een tv / internet abonnement bij Tele2. Internet werkt prima, echter krijg ik tv tot op heden niet aan de praat. Ik werk met stekkers van TP link die het signaal door moeten geven. Bij mijn vorige provider werkte dit goed. Nu heb ik bij Tele2 stotterend beeld, of geen beeld. Gek genoeg werkt digitale radio vlekkeloos. Kunnen jullie mij helpen? Ik er irriteer mij er namelijk mateloos aan.
Hi Tele2, We hebben al een week dat het internet in huis helemaal waardeloos is. Ik heb internet extra, en normaal haal ik via wifi zo'n 70 - 80 mb in de woonkamer, maar op dit moment kom het gewoon echt niet op een normaal niveau. Ik heb de modem al uit- en weer aangezet, ook al gereset door dat klein knopje 10 seconden vast te houden maar NIETS lijkt te werken. TV werkt wel normaal, kwaliteit is prima en alle zenders lijken naar behoren te werken.l Kunnen jullie alsjeblieft kijken of er aan jullie kan iets te zien is, want dit is echt heel erg vervelend. We kunnen eigenlijk helemaal niks nu, Netflix en YouTube gebruiken te veel bandbreedte om normaal te gebruiken. Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet, Thom
Hallo, ik heb sinds half 6 geen tv en internet meer. Lampje op de modem blijft rood. Heb zowel de stroom eraf gehad evenals een harde reset gedaan. Niks lijkt te werken. Graag wat hulp of eventueel tips. Gr Theo de Jong
Hallo, Kan ik (of technische helpdesk) ip passthrough of Bridge mode aanzetten in jullie modem? Ik wil het wan ip toekennen aan mijn eigen modem namelijk. Ik hoor graag van jullie. mvg Martijn
Hoe 2de router als wifi versterker/extender te gebruiken ZONDER LAN-kabel, dus draadloos! Goede handleiding gevonden hoe een eigen router achter de modem te plaatsen. https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/eigen-router-achter-het-modem-plaatsen-zinvol-of-onzin-52822 Door middel van een kabel worden de router en de modem aan elkaar geplugd. Mijn vraag is: werkt het ook zonder kabel? Oftewel de verbinding tussen modem en router is wireless?
Kan iemand me helpen deze kabel te identificeren? Ik zit in een nieuwbouw woning die dit jaar gemaakt is en ik wil graag internet van Tele2 (als mogelijk is) maar de hoofdaansluiting ziet er als geen van de voorbeelden uit. Het is alleen dit kabeltje.
Zojuist werkte de tv niet (zwart scherm, ondanks internet) waarop ik de modem gereset heb. Vervolgens opnieuw opstarten, blijft de tv haperen op loading... en het blauwe lampje op de decoder knippert. Daarnaast had ik geen internettoegang meer. Na uitvoeren van een harde reset werkt helemaal niks meer en knipperen alle lampjes van de modem afwisselend van elkaar en in razend tempo. Heb ondertussen vaker niet dan wel een werkende tv en stabiel internet dus zie dit graag opgelost.
Geen powerplugs, internet oké, geen pauze bij het live kanaal, dus echt kanaal A opnemen en kanaal B live kijken. Ik heb tv en internet light. Hoe dit op te lossen?
Onlangs heb ik een nieuw Internet Light abonnement bij jullie afgesloten, maar helaas is de internetsnelheid wel érg light! Een speedtest via jullie server levert een snelheid van niet meer dan zo'n 5Mbps op, gemeten op verschillende momenten van de dag. Dit terwijl de snelheid zo'n driemaal hoger zou moeten liggen. Alle bekende trucs heb ik reeds uitgehaald, zoals bijv. het WiFi-kanaal veranderen, slechts 1 apparaat verbinden, etc. De router zit direct op de ISRA-kabel aangesloten, dit kan de oorzaak dus ook niet zijn. Hoe kan dit verbeterd worden?!
Sinds gister avond +- 20.30 doet de televisie het niet meer. Hij heeft wel programma info, en radio doet het ook, maar geen beeld bij tv. We hebben al gereset. Mocht niet baten. Mijn vriend heeft al meerdere keren proberen te bellen Tele2 is niet telefonisch te bereiken. Wat nu ?
Hallo, Sinds een poos heb ik geen internet meer als ik mijn computer via een netwerkkabel met het modem verbindt. De tv doet het nog wel via de netwerkkabel. Als ik de computer via wifi verbindt, doet hij het op de ene computer wel, op de andere weer niet. Het modem is een technicolor TG789bvn. Kan het zijn dat het modem is verouderd? Alvast bedankt voor het meedenken.
Sinds een week of 2 kan ik niet meer normaal via FTP naar mij websites bij verschillende providers. Zodra ik een hotspot maak van mijn telefoon met een mobiel abonnement (ook van tele2) dan gaat alles zoals in het verleden. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Heeft Tele2 FTP geblokkeerd? Heb de modem al eens herstart etc maar daar zit het hem niet in. Ook heb ik dit Via Wifi en via vaste utp bedrading getest maar dit maakt allemaal niets uit. Ook zijn alle FTP settings in orde want als ik dus met de hotspot inlog werkt alles naar behoren. Het zit dus echt in mijn vaste internet aansluiting. Het zou wel prettig zijn als ik mijn websites weer via de vaste aansluiting kan benaderen. Alvast bedankt, Ron.
In eind maart 2019 heb ik geprobeerd mijn internet thuis contract op te zeggen. Helaas werd mijn opzeggen telkens niet doorgevoerd. Uiteindelijk kreeg ik na niet betalen van mijn abonnementskosten voor de maand april wel gehoor en kon mijn contract vanaf 1 mei 2019 worden opgezegd. Wel kreeg ik voordat ik uiteindelijk zou worden afgesloten op 27 april bericht dat ik was afgesloten omdat ik mijn abonnementskosten voor de maand april niet had betaald. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met jullie klantenservice dat ik graag afgesloten wou blijven omdat mijn contract toch weldra afliep, dit was volgens de klanten service geen probleem. Nu krijg ik een rekening voor het opnieuw aansluiten, terwijl ik nooit opdracht heb gegeven om opnieuw aangesloten te worden! Ik heb helemaal geen behoefte om opnieuw aangesloten te worden en heb mijn abonnement inmiddels dan ook opgezegd. Volgens de klantenservice staat in de voorwaarden dat als je je factuur betaalt je opnieuw aangesloten wordt e
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.