Volgens de klantenservice staat in de voorwaarden dat als je je factuur betaalt je opnieuw aangesloten wordt en dat dat in de algemene voorwaarden zou staan. Ik heb die voorwaarden erop nageslagen, maar daar staat in dat je eerst de heraansluitingskosten moet betalen en daarna pas opnieuw wordt aangesloten. Zie punt 21.2 van die voorwaarden.
(21.2 Tot indienststelling wordt weer overgegaan als je binnen een door Tele2 vastgestelde redelijke termijn alsnog je verplichtingen bent nagekomen en de kosten voor buitengebruikstelling en indienststelling aan Tele2 hebt voldaan.)
Bron: https://cdn.tele2.nl//wp-content/uploads/2016/11/Tele2-Multimedia-Diensten-vanaf-24-augustus-2018.pdf
Waarom houdt Tele2 zich niet aan haar eigen voorwaarden? Als ik mij niet aan die voorwaarden hou krijg ik problemen
Ik wil hierbij ook graag een verwijzing maken naar een ander topic in dit forum met een gelijksoortig probleem waarin tele2 heeft toegegeven deze kosten niet in rekening te mogen brengen. Ik hoop dan ook dat Tele2 ook tot de conclusie komt dat ook in mijn geval deze kosten niet in rekening gebracht hadden mogen worden.
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bekijk origineel bericht