Hi Tele2,
We hebben al een week dat het internet in huis helemaal waardeloos is. Ik heb internet extra, en normaal haal ik via wifi zo'n 70 - 80 mb in de woonkamer, maar op dit moment kom het gewoon echt niet op een normaal niveau. Ik heb de modem al uit- en weer aangezet, ook al gereset door dat klein knopje 10 seconden vast te houden maar NIETS lijkt te werken. TV werkt wel normaal, kwaliteit is prima en alle zenders lijken naar behoren te werken.l
Kunnen jullie alsjeblieft kijken of er aan jullie kan iets te zien is, want dit is echt heel erg vervelend. We kunnen eigenlijk helemaal niks nu, Netflix en YouTube gebruiken te veel bandbreedte om normaal te gebruiken.
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Thom
beantwoord
Internet tergend traag en zeer onstabiel
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Thom,
Heb je al getest hoe snel de verbinding bekabeld is waar eric om gevraagd heeft?
Als je alleen een trage verbinding hebt met wifi dan kun je hier en hier kijken voor het optimaliseren van je wifi verbinding.
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtHeb je al getest hoe snel de verbinding bekabeld is waar eric om gevraagd heeft?
Als je alleen een trage verbinding hebt met wifi dan kun je hier en hier kijken voor het optimaliseren van je wifi verbinding.
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.