beantwoord

Modem geen internet na reset

  • 4 August 2019
  • 3 reacties
  • 745 x bekeken

Zojuist werkte de tv niet (zwart scherm, ondanks internet) waarop ik de modem gereset heb.

Vervolgens opnieuw opstarten, blijft de tv haperen op loading... en het blauwe lampje op de decoder knippert. Daarnaast had ik geen internettoegang meer.

Na uitvoeren van een harde reset werkt helemaal niks meer en knipperen alle lampjes van de modem afwisselend van elkaar en in razend tempo.

Heb ondertussen vaker niet dan wel een werkende tv en stabiel internet dus zie dit graag opgelost.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 6 August 2019, 09:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Hé Anneeeeeeee,

Dat klinkt niet zo best! Ik zou je graag verder willen helpen en omdat we inmiddels twee dagen verder is hoor ik graag hoe het er nu voor staat.
Het is ondertussen uit zichzelf weer gaan werken maar ik blijf het vervelend vinden dat van de zeldzame momenten dat ik tv wil kijken deze het de helft van de tijd niet doet.
Reputatie 5
Storingen zijn nooit prettig nee en het gebeurd voor je gevoel altijd op het slechtste moment.

ik hoop dat het in elk geval de laatste keer zal zijn maar mocht het binnen korte termijn terugkomen laat het dan even weten!

Groet, Kevin