Skip to main content
Antwoord

Modem verzonden

  • July 12, 2019
  • 6 reacties
  • 233 x bekeken

Hallo,

Ik heb een e-mail ontvangen die aangeeft dat ik de oude modem nog niet retour gezonden heb. Die heb ik echter wel verzonden, op 3 juli heb ik deze via mijn postkantoor verstuurd.

Het gaat om een modemwissel. Ik ga liever niet die 99 euro betalen die jullie dreigen in rekening te brengen.

Beste antwoord door arjandirkse

Ik heb net gebeld en het is opgelost. De medewerker zegt dat hij de modem retour heeft gemeld dus dat het in orde is. I.i.g bedankt.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • July 13, 2019
Wat zegt de "Track en Trace"?

  • Auteur
  • Starter
  • July 13, 2019
Track en trace zegt dat die de volgende dag bij tele 2 is aangekomen. Ik heb ook het bonnetje van het postkantoor nog dat bewijst dat ik het heb verzonden

  • Auteur
  • Starter
  • Antwoord
  • July 13, 2019
Ik heb net gebeld en het is opgelost. De medewerker zegt dat hij de modem retour heeft gemeld dus dat het in orde is. I.i.g bedankt.

  • July 13, 2019
Ik zou voor de zekerheid de track and tracé bewaren.

Als de modem als teruggestuurd genoteerd is door mijn collega zou het in nu in orde moeten zijn. Je zal uiteraard ook geen herinneringen krijgen. Als je wil kan ik dubbel controleren dat er inderdaad geen hardware meer gemarkeerd staat dat ze teruggestuurd moeten worden.

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper