beantwoord

Maximum aantal Digitale iTV Decoders aangesloten

  • 12 juli 2019
  • 4 reacties
  • 218 x bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuwe decoder ontvangen want mijn eerste ontvanger Amino A132 ging stuk na een week tv service, maar nu ik krijg die bericht bovenop. Toen ik "ok" drukte om het systeem te herstarten kreeg ik het melding "geen netwerkverbinding". Moet de oude ontvanger afgemeld worden?

Wie zou dit a.u.b. willen doen? Alvast bedankt.

Groeten, Israel
icon

Beste antwoord door WhTurner 12 juli 2019, 19:39

Je kan het beste even de klantenservice bellen 020 75 44444 (tot 20:00 open)
waarschijnlijk zijn er in het weekend geen moderatoren die dit via het forum voor je kunnen oplossen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Je kan het beste even de klantenservice bellen 020 75 44444 (tot 20:00 open)
waarschijnlijk zijn er in het weekend geen moderatoren die dit via het forum voor je kunnen oplossen.
Reputatie 5
Badge +3
Heb je kunnen bellen? Indien niet kan ik alsnog je oude decoder uit het systeem halen.
Ja, ik heb gebeld en alles is nu geregeld, bedankt!

Groet,

Israel
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper