beantwoord

Irritante melding

  • 15 August 2019
  • 2 reacties
  • 131 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties
Als ik een opname inplan, bijv 2 programma's, krijg ik op het moment dat de TWEE opnames beginnen een vreemde melding. Ik heb twee programma's ingepland maar ik moet verplicht uit maar liefst 3 programma's kiezen terwijl ik er 2 ingepland. Zeer storend. Móét ik kiezen uit 2, ook niet leuk, dan kan ik daarban nog een beetje Logica in zien. Dit kan ws wel aangepast worden neem ik aan? Het zal toch niet zo zijn dat iedere abonnee bij Tele2 dat heeft., Zie foto. Twee van die films heb ik niet ingepland dus slaat het nergens op

icon

Beste antwoord door eric 15 August 2019, 21:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De decoder kan 2 stream aan. DUs of 2 opnames , en eventueel dezelfde life kijken, of 1 opname en 1 life.
Als je twee opnames hebt en je probeert een 3e zender life te kijken, dan krijg je dit. Je selecteert dan de zender die niet opgenomen hoeft te worden om te annuleren en dan gaat het verder goed. Is bij alle abonnees zo.
Reputatie 3
'Als je twee opnames hebt en je probeert een 3e zender life te kijken, dan krijg je dit.'
? Bizar.. Het gebeurt dan ook nog wel eens dat ik niet meer terug kan naar een zender. Dus maar weer de stekkers eruit en 30 seconden er weer in. Dat doe ik met praktisch elk euvel dat ik sinds 15 juli tegen gekomen ben. Maar bedankt voor je uitleg 👍

0