De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hallo, wie kan mij vertellen hoe ik een oude splitter kan verwijderen en de kabels van de telefoon op de juiste manier kan aansluiten in het modem ? Heb foto's gemaakt maar kan ze niet uploaden
Kan iemand mij vertellen of hier een hoofdaansluiting aanwezig is om internet mee te installeren?
Kan ik mijn MediaAccess TG789bvn omruilen voor een apparaat wat 5Ghz wifi bandbreedte ondersteund?
HELP! Sinds vanochtend doet mijn internet het niet meer. Het DSL lampje brandt niet, dus ik ga er vanuit dat dit het probleem is. Resetten etc is al gebeurd. Statuslampje knippert. Uit mijn ISRA punt (zo eentje met vier gaten voor een telefoonstekker) komt de DSL kabel, en ik denk dat die kapot is. Daarom heb ik een telefoonstekker en nieuwe kabel aangeschaft, maar hij maakt nog steeds geen verbinding. Moet ik de oude DSLkabel doorknippen misschien? Ben het spoor nu totaal bijster... Bijgevoegd wat foto’s van de ISRA/modem situatie.
Sinds vanochtend tot in de avond heb ik thuis een internet gehad. De modem is uit het niets gestopt met werken. Ik heb meerdere malen een reset uitgevoerd, maar helaas zonder succes. Het powerlampje geeft een rode kleur aan, en het internetlampje is ook niet groen. Ik heb geen internet, waardoor de tv het ook niet doet. Wel werkt de telefoonlijn. Ik heb de technicolor tg789bvn modem en in de media acces gateway geeft hij deze melding weer: Your DSL connection is down. Verify that your MediaAccess Gateway is correctly connected to your phone line. If the problem persists, check your documentation. Ik heb het volgende geprobeerd: -Soft reset met het knopje aan de zeikant -Hard reset met een naald aan de achterkant van de router in het reset gaatje -Laptop met ethernet kabel geconnect en manual setup gedaan Niks verhielp het probleem Vanwege feestdagen is de telefoonlijn van Tele2 gesloten. Ik heb nu een heledag geen internet gehad waardoor ik veelal gebru
Ik vind het jammer dat Tele2 niet kan zeggen wanneer de snelheidsverhoging van mijn reeds ingegane Internet thuis Extra abonnement ingaat. Na bellen met de klantenservice geen duidelijkheid. Er wordt zelfs voor niks een Tele2 monteur gestuurd die na een modem wissel en telefonisch contact met eigen Tele2 klantenservice (waar die notabene 15min. in de telefonisch wacht staat voordat die wordt geholpen ) zonder succes en ook teleurgesteld vertrekt. Tele2 wijst naar KPN en KPN wijst naar Tele2. Vreemd dat mijn internet Extra abonnement inmiddels ruim een week loopt en de snelheidsverhoging nog steeds hetzelfde als die van de internet Basis (max. 30Mbit/s) welke eigenlijk al jaren niet meer van deze tijd is. Zelfs mijn mobiel 4G internet abonnement haalt snelheden van 150 Mbit/s. Wat zaken op een rij: Tele2 monteur constateerd 25 juni '19 bij bezoek bij mij thuis in overleg met Tele2 klantenservice dat snelheidsverhoging nog niet actief is. Tele2 extra abonnement gaat in per 21 juni '1
Ik ben al lang klant en op zich tevreden met mijn bescheiden internet verbinding van 20mb. was altijd genoeg voor wat ik doe. Nu heb ik mijn nieuwe tv aangesloten via wifi (ethernetkabel kan ik niet makkelijk bij de tv krijgen) en ik gebruik geen topdesk of tv-abbo dus direct tv via internet. Maar de verbinding valt er soms elke 2 uur wel uit en dan stagneert mijn tv. Ik kan nu dus pas merken hoe slecht mijn verbinding is. Het moment dat de verbinding afvalt zie ik dat ook op mijn pc en gsm, het was me gewoon niet eerder opgevallen. Ondanks dat ik maar 20mb internet heb mag ik toch wel verwachten dat de verbinding optimaal is? Hoe is dit op te lossen volgens jullie?
Sinds gisteren storing in Amsterdam Centrum/Oud-West! Monteur Tele2 langs geweest, ligt waarschijnlijk aan lokale KPN Centrale?! Iemand meer Info?
Ik heb internet thuis via Tele2. Sinds een week valt mijn DSL en internet verbinding steeds weg. Ik kan niet meer dan 1 minuut achtereen online zijn. Het begon vorige week zondag. Donderdag en vrijdag was er niets aan de hand en nu is het weer dramatisch. Ik heb alles gecheckt en opnieuw gestart wat er maar kan. Bovendien werkt het soms dagen wel. Dus er kan niets aan de bedrading in huis liggen. Tele2, graag snel en adequaat antwoord. Ik vind het sowieso vreemd dat ik vandaag geen klantenservice kan bellen...
Hallo, mijn modem krijgt de laatste tijd kuren, internet 'bevriest' dan een tijdje en werkt dan weer. Het apparaat (Davolink DV-2020) stamt nog uit mijn zonnet-periode dus meer dan 15 jaar oud. Krijg nu internet na een volledige reset helemaal niet werkend. Zal me hopelijk wel weer lukken maar zouden jullie na al die tijd geen vervangend modem voor me zouden willen regelen? Ik hoor graag van jullie. Groeten, Richard
Good afternoon! I ordered internet at home, received my device but the service is not working. I called customer service last week and they could not fix the problem remotely, so they scheduled a mechanic for 22nd July (yesterday) but the mechanic never arrived. We stayed home all day for this and nobody came. Internet is still not working. Tried calling customer service again, but the line disconnects every time, so I can't speak to anyone. Tried the live chat as well, but they could not help either. I ran out of options on who to contact, so hopefully there's someone reading this who can actually help with this...
Hoi, vandaag mijn nieuwe internet en tv aansluiting ontvangen. Internet werkt, alleen doet de tv decoder niks. Er gaat geen lampje branden bij in stopcontact stoppen, reset werkt niet, afstandsbediening krijgt hem niet aan, kan ook geen aan/uit knop op de decoder zelf vinden. Lampjes blijven uit. Wie weet de oplossing?
Ik ben verhuisd en internet van tele2 meegenomen. Ik krijg nieuwe modem en die werk niet op de nieuwe adres. Ik heb alles goed ingesteld.
Het lijkt erop, dat de Online TV App (IOS & Android) amper wordt bijgewerkt. De laatste update was in juni 2018. Je zou dan zeggen dat dat voldoende is om bijvoorbeeld in IOS de app ook te builden zodat hij compatible is met het scherm van de iPhone X. Dit is helaas niet het geval. Is er bekend wanneer de app gemoderniseerd wordt (ook i.c.m. de fusie met T-Mobile natuurlijk)?
Al drie dagen hetzelfde probleem, namelijk dat het internet steeds uitvalt. Het betreft het ZTE modem. Wanneer het internet wegvalt (zoals nu tijdens het schrijven (22:42u) het geval is), branden er twee lampjes groen: Power en Wifi. Enkele minuten is er geen verbinding. Zonder iets te doen, herstelt de verbinding zich en brandt het lampje Internet rood en het lampje Bellen groen. Enkele seconden later brandt ook het lampje Internet groen en werkt alles weer naar behoren. Het wifi-lampje brandt dus eigenlijk altijd groen, maar werkt dan zeker niet. Gisteren is het modem gereset: zonder resultaat. Heb erna de storinglijn gebeld en te horen gekregen dat het kon liggen aan de stekkerdoos waarop het modem is aangesloten. Stekkerdoos ertussenuit gehaald en het ging enkele uren goed. Verder kon ik door de mevrouw niet geholpen worden, zij gaf aan niet te weten wat het probleem dan zou kunnen zijn. KPN schijnt een storing gehad te hebben, maar dat was uren voor mijn belletje al verholpen.
Al iemand die iets weet omtrent deze belofte?
Heb sinds een week een haperend en stottert tv signaal op alle kanalen. Meerdere malen tv decoder opnieuw laten opstarten en ook modem laten herstarten i.c.m. decoder. Decoder is Amino A532 en modem is Technicolor TG789bvn. Wordt er een beetje stotterd van, want zo klinkt het beeld dus ook. Onderzoek naar signaal levering via telefoon aansluiting en signaal sterkte zou misschien handig zijn.
Ik heb vanaf donderdagmiddag 4 juli al geen netwerk en dus geen wifi, telefoon en t televisie. Heb 2x De klantenservice gebeld en er komt m maandag 15 juli een monteur langs. Ik denk dat het aan mijn modem ligt, maar dat kunnen jullie dan toch zien? Ook heb ik gratis extra data op mijn mobiel gekregen, maar even voetbal kijken zondag en je bent er zo doorheen. Bovendien ga ik ook nog eens deze week naar buitenland. Als de monteur komt en het is de modem, dan duurt het nog langer voor ik wifi en televisie heb. Daar baal ik van. Iemand een oplossing?
ik heb sinds gisteren 12 uur geen netwerk meer; geen tv geen telefoon geen internet, kabels nagekeken, alles gereset. dsl lampje op het modem knippert, internetlampje is uit. tv zegt geen verbinding. wat te doen? mvg mjvrught
Ik krijg een brief van tele 2 dat ik vandaag na 18u mijn nieuwe decoder kan aansluiten maar ik krijg nu de foutmelding:Maximum aantal digitale iTV decoders aangesloten
Hallo, Ik heb van jullie een brief ontvangen dat de oude modem wordt vervangen. 3 weken later niets meer vernomen. Wat gaat er gebeuren? Klantnummer: **Verwijderd door moderator, let op dit is een openbaar forum** mvg.
Ik heb mijn abonnement beëindigd maar ik ben nog niet afgesloten. Als ik mijn abonnement weer wil starten heb ik dan aansluitkosten?
Hallo Tele2, Sinds begin April heb ik tijdens het spelen van bijvoorbeeld games zoals league of legends extreme lag als bijvoorbeeld mijn zusje youtube zit te kijken. Ik heb al contact opgenomen met de support van de game zelf en die zeiden dat het probleem bij mijn router ligt. Ik heb de router al meerdere keren opnieuw opgestart maar zonder resultaat. Het betrefte probleem bevat Packet Loss, soms lijkt het alsof mijn internet gewoon goed is en speel ik rond de 20/30 MS wat ik een prima verbinding vind maar dan kan hij opeens naar 400/800/1000 ms springen en gaat daarna wel (meestal duurt dit dan een minuut) weer omlaag maar meestal spring hij dan naar 30 seconden weer naar de hoge ping. Wat ik zo gek vind is dit probleem zich voor APril nooit heeft afgespeeld en dat ik toen gewoon altijd 19 ms had hoeveel mensen er ook op de wifi bezig waren.
Goeden dag, Ik probeer al 3 dagen mijn internet aan de praat te krijgen, maar te vergeefs.... Wifi lampje brand en power maar internet lampje geeft geen kick. Ook niet met opstarten. Bellen kan natuurlijk niet, want met feestdagen zijn jullie dicht....
Hoi.... Is er iemand meer weet over de lampjes op Modem/Router Hiermee bedoel ik als ze rood branden Power/Stand-by (wat valt hier precies onder ) Voorbeeld voedings spanning niet goed / instabiel Internet symbool rood kan ik me wel is bij indenken Kan iemand mij dit vertellen Alvast Bedankt
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.