Ik vind het jammer dat Tele2 niet kan zeggen wanneer de snelheidsverhoging van mijn reeds ingegane Internet thuis Extra abonnement ingaat. Na bellen met de klantenservice geen duidelijkheid. Er wordt zelfs voor niks een Tele2 monteur gestuurd die na een modem wissel en telefonisch contact met eigen Tele2 klantenservice (waar die notabene 15min. in de telefonisch wacht staat voordat die wordt geholpen ) zonder succes en ook teleurgesteld vertrekt. Tele2 wijst naar KPN en KPN wijst naar Tele2. Vreemd dat mijn internet Extra abonnement inmiddels ruim een week loopt en de snelheidsverhoging nog steeds hetzelfde als die van de internet Basis (max. 30Mbit/s) welke eigenlijk al jaren niet meer van deze tijd is. Zelfs mijn mobiel 4G internet abonnement haalt snelheden van 150 Mbit/s.
Wat zaken op een rij:
- Tele2 monteur constateerd 25 juni '19 bij bezoek bij mij thuis in overleg met Tele2 klantenservice dat snelheidsverhoging nog niet actief is.
- Tele2 extra abonnement gaat in per 21 juni '19.
- KPNnetwerk.nl bericht per 16 juni '19 dat de werkzaamheden erop zitten.
- https://netco-fpi-info.fourstack.nl vermeld sinds 8 juni '19 de volgende snelheden op mijn adres: Koper/DSL 222Mbit/s en Bonded Koper/DSL 215 Mbit/s.