Skip to main content
Antwoord

Abonnement

  • June 29, 2019
  • 3 reacties
  • 198 x bekeken

Juanii26
Ik heb mijn abonnement beëindigd maar ik ben nog niet afgesloten. Als ik mijn abonnement weer wil starten heb ik dan aansluitkosten?

Beste antwoord door eric

Hangt een beetje af hoe lang voor de afsluiting je zit. Bel maandag even de klantenservice.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • June 29, 2019
Hangt een beetje af hoe lang voor de afsluiting je zit. Bel maandag even de klantenservice.

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Heb je inmiddels al gebeld met onze telefonische klantenservice? Ik hoor het graag.

Groeten Anton

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Aangezien we geen reactie hebben ontvangen ga ik er vanuit dat het is opgelost. Ik heb bij deze het topic gesloten.

Groeten Anton