Hallo,
Ik heb van jullie een brief ontvangen dat de oude modem wordt vervangen. 3 weken later niets meer vernomen. Wat gaat er gebeuren?
Klantnummer: **Verwijderd door moderator, let op dit is een openbaar forum**
mvg.
Bladzijde 1 / 1
We zijn deze week begonnen met nieuwe modems te sturen naar de betreffende klanten. Let wel op dat dit in groepen van klanten gaat. Maar een precieze datum kan ik je op dit moment niet geven.
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.
Fijne dag en groetjes,
Jasper
Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.
Fijne dag en groetjes,
Jasper
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.