Hoi, vandaag mijn nieuwe internet en tv aansluiting ontvangen. Internet werkt, alleen doet de tv decoder niks. Er gaat geen lampje branden bij in stopcontact stoppen, reset werkt niet, afstandsbediening krijgt hem niet aan, kan ook geen aan/uit knop op de decoder zelf vinden. Lampjes blijven uit. Wie weet de oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hé marijeschrijber,
Jammer dat je TV niet lijkt te werken. Het klopt dat er geen aan/uit knop op de decoder aanwezig is, bij het aansluiten zou je direct een blauw lampje aan de voorkant moeten zien. Omdat dit bij jou niet gebeurd heb ik nog een aantal vragen voor je:
Ook wil ik je alvast vragen om je gegevens in een privébericht te sturen naar mij, het gaat om je:
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Jammer dat je TV niet lijkt te werken. Het klopt dat er geen aan/uit knop op de decoder aanwezig is, bij het aansluiten zou je direct een blauw lampje aan de voorkant moeten zien. Omdat dit bij jou niet gebeurd heb ik nog een aantal vragen voor je:
- Werkt je internet verbinding wel?
- Zou je kunnen vertellen hoeveel volt en ampère de voeding heeft die op de decoder is aangesloten?
- Heb je de decoder ook al aangesloten op een ander stopcontact?
Ook wil ik je alvast vragen om je gegevens in een privébericht te sturen naar mij, het gaat om je:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Probleem is opgelost, topic daarom gesloten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.