beantwoord

Modem lampjes branden allemaal.

  • 9 September 2019
  • 5 reacties
  • 458 x bekeken

Beste leden,

Jarenlang zijn we trouwe klant van Tele-2. Erg tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding. Alleen 1 storing komt bijna elk jaar terug. Alle lampjes van de decoder branden plotseling. Als ik geluk heb werkt hij weer binnen enige tijd, maar volgens de helpdesk ligt het aan de netwerkadapter welke niet meer goed functioneert ( te weinig stroomafgave). We zijn benieuwd of er toch een andere oplossing is, zodat we niet nogmaals een nieuwe adapter moeten bestellen en een paar dagen zonder tv zitten.

Alle hulp is welkom.
Alle mogelijkheden al geprobeerd ( denk ik:-)). stroom eraf, wachten, router resetten, andere stopcontact enz enz.

Vriendelijke groet

Tremonti
icon

Beste antwoord door Maurits66 11 September 2019, 17:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus de gekleurde lampjes op de ontvanger van de tv, excuses.

Groet

Tremonti
Reputatie 4
Hallo Tremonti,

Als het volgens de helpdesk aan de adapter ligt vraag ik me af waarom ze niet gelijk een nieuwe gestuurd hebben, dan hoef je ook niet een paar dagen zonder TV te zitten zolang die oude het nog volhoud.

En je schrijft netwerkadapter maar ik neem aan dat het de stroomadapter is die in het stopcontact zit.

Gewoon nog een keer bellen en om een nieuwe adapter vragen, anders wachten tot een Tele2 moderator het oppakt maar bellen lijkt mij in dit geval sneller.
Bedankt voor je bericht Malamute! Ja, ik bedoel de stroomadapter, typfoutje. Vandaag neem ik contact op met Tele-2. De ontvanger geeft ineens deze fout. Dit is de 3de keer dat dit gebeurt.

Erg gevoelig blijkt!

Groet
Reputatie 5
Als je contact hebt opgenomen met de klantenservice laat je ons weten of ze dit keer een goede oplossing hebben aangeboden? Indien niet kan ik altijd met je meekijken.
Beste allen,

Het is opgelost.
Na een algemene check, heb ik een nieuwe adapter gekregen.
Snelle service, erg blij mee!
Dit is nu de derde adapter, maar we zijn ook al enige jaren lid van Tele-2.
Wat me opvalt is dat de nieuwe adapter geen 3 , maar 3,5 ampere afgeeft!
Hopelijk met als resultaat minder storingen.
Bedankt voor het meedenken allemaal en een fijn avond nog, deze mag op slot!

Groet