Ik ben een nieuwe klant en zou vanaf 25-07-2019 internet kunnen installeren. Power + WiFi lampje brandt, het Internet lampje brandt niet. De lampjes aan de zijkant ook niet.
Op de 25ste ‘s avonds naar de klantenservice gebeld dat het internet het niet doet. Zou volgens de medewerker nog niet geactiveerd zijn maar zou in de loop van de avond gebeuren. Volgende dag nog geen internet. Opnieuw naar de klantenservice gebeld. Activatiedatum zou verplaatst zijn naar 1 augustus (Zou fijn zijn als ik hier eerder over geïnformeerd was). Vandaag is het 1 augustus maar nog steeds geen internet.
aansluiting zit overigens in de woonkamer.
Kan iemand mij helpen?
beantwoord
Geen internet
Beste antwoord door Anton van Tele2
Ik zie dat het inmiddels is opgeleverd op 08-08. Dagje eerder nog gelukkig 😀. De verbinding ziet er vanuit hier goed uit. Werkt alles bij jou ook goed?
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtGroeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.