beantwoord

Zwart scherm en haperend geluid TV

  • 4 August 2019
  • 34 reacties
  • 816 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties
Als we de tv aan doe gaat hij vaak meteen op zwart. Met een beetje geluk blijft hij aan als we resetten. Elke keer als we de tv aandoen begint na een minuut of 3 het geluid te haperen; of het geluid valt gewoon uit. 2 keer hielp de stekkers eruit trekken, nu dus niet meer. Op het moment dat ik, nu, zit te kijken valt het geluid helemaal weg. Dit is het zoveelste gedoe in nog geen 2 maanden abonnement. Geloof me, de kabels zitten prima en de tv is ook oké. Het moet eigenlijk wel aan het internet liggen. Helaas gebeurt dit op zondag en kan. Ik niet bellen. We hebben een beetje teveel 'pech' gehad om ook nog en tot morgen te wachten. Dat is vandaag klacht 1.
icon

Beste antwoord door Yaelle 9 September 2019, 14:08

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

34 reacties

Reputatie 3
Ik gebruik hdmi en de etherkabel is 5 meter. Echt. Het modem moest in de slaapkamer van mijn zoon staan om zo goed mogelijk te functioneren. Wel gelijkvloers. Deze kabel is vorig jaar vervangen.
Reputatie 5
Als je ethernetkabel al vervangen is ga ik alleen een nieuwe HDMI kabel sturen, mocht dit niet helpen dan hebben we drie voorbeelden nodig van drie momenten waarop het geluid stoort of wegvalt:

  • Datum + tijdstip:
  • Zender + programma:
  • Wat er gebeurd:
  • Wat je doet om het op te lossen:

Belangrijk is dat de voorbeelden niet ouder mogen zijn dan 5 dagen en dat er minimaal 10 minuten tussen de voorbeelden zitten.

De HDMI kabel heb je binnen 2 dagen in huis

Bedankt voor je medewerking en geduld!
Reputatie 3
Datum en tijdstip: iedere dag

Zender / programma:elke zender, elk programma

Wat is er gebeurd: inmiddels wel bekend lijkt mij

Wat je doet om het op te lossen: alle stappen en 2 monteurs gehad. Ook uitermate bekend dacht ik zo

***Belangrijk is dat de voorbeelden niet ouder mogen zijn dan 5 dagen en dat er minimaal 10 minuten tussen de voorbeelden zitten.***

Serieus? 😬 Tussen het gesodemieter met haperen zit helaas geen 10 minuten. Het gaat gewoon door als de tv aanstaat, ook na vervanging apparatuur. Ik kijk in principe alleen Netflix en dvd's geen opnames, geen reguliere tv. Ik vind deze vraag impertinent. Het is allang bekend wat er loos is. De voorbeelden zijn wel en niet ouder dan 5 dagen. Zo lang er niets gedaan wordt om het op te lossen blijft hrt ouder dan 5 dagen Ă©n pas nieuw. Oh ja, aan de tv ligt het niet. Ik ben benieuwd.
Reputatie 5
Ik geloof absoluut dat je storingen hebt en dat dit ontzettend vervelend is. Ik vraag deze informatie niet om je onnodig aan het werk te zetten maar omdat we specifieke voorbeelden nodig hebben zodat we terug kunnen kijken in de logs wat er gebeurd.

Het is dus ook belangrijk dat je de decoder ook niet meer uit of op standby zet zolang dit onderzoek loopt omdat de technische dienst anders de logs niet kunnen uitlezen.

Ik hoor het graag zodra je drie voorbeelden hebt.

Groet, Kevin
Reputatie 3
Snap ik maar zoals ik al noemde zullen er geen 10 min tussen 2 hapermomenten zitten want er zit maar 1 tot anderhalve ninuut tussen. Geen 10, dat is onmogelijk of begrijp ik het misschien verkeerd
Reputatie 5
Het hoeft niet tussen twee hapermomenten te zitten, er mogen ook meerdere tussen gezeten hebben. Zo lang de voorbeelden maar 10 minuten uit elkaar liggen, je kan dan bijvoorbeeld na 10 minuten even zappen naar een ander kanaal en dat als voorbeeld 2 noteren.
Reputatie 3
Dat de klant dat allemaal moedoen zeg.. Sinds ik een abonnement heb ben ik nogal eens bezig kunstgrepen uit te voeren. Heb ook nog een mooi topic over opnames kijkrn maar dat is dus een ander onderwerp. Tele2 dient eens uitgebreid te bekijken waar hun fout zit
Reputatie 3
Ik heb de hdmi-kabel ontvangen en uitgebreid uitgeprobeerd. Je hoort weer normaal geluid. Heb af en toe 'pixels' in het beeld, ik weet niet waarom.. Hopelijk van voorbijgaande aard.
Iedereen, bedankt voor het meedenken en Kevin ook voor de kabel
Reputatie 5
Graag gedaan Yaelle, fijn dat het probleem met het geluid nu opgelost is!

Groet, Kevin