beantwoord

DSL lampje brandt niet, internet werkt niet

  • 1 September 2019
  • 3 reacties
  • 960 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik kreeg een paar dagen geleden bericht van Tele2 dat de dienst eerder is opgeleverd dan verwacht en dat ik het installatiepakket kan aansluiten. Zodoende vandaag alles juist aangesloten (heb internet type 1 aansluiting). Echter blijft het modem lampje rood en brandt het DSL lampje niet. Ook al gereset en beide poortjes van ISRA aansluiting geprobeerd. Ik kan wel op me telefoon de wifi naam zien en inloggen, maar niet internetten.

Wat to do? Help

icon

Beste antwoord door pipodeclown 1 September 2019, 23:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Je interne (WiFi) netwerk werkt wel, maar je modem heeft geen DSL signaal. Tele2 kan even op afstand kijken of anders zullen ze een monteur sturen. Maandag zijn de Tele2 moderators weer actief op het forum, wacht dat even af.
Reputatie 5
Je interne (WiFi) netwerk werkt wel, maar je modem heeft geen DSL signaal. Tele2 kan even op afstand kijken of anders zullen ze een monteur sturen. Maandag zijn de Tele2 moderators weer actief op het forum, wacht dat even af.

Ik kan je verbinding inderdaad nakijken. Zou ik misschien je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer mogen?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Het probleem is opgelost en klant heeft verzocht in een privébericht haar account te verwijderen. Dit heb ik dan ook voor haar geregeld en nu zal ook deze topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper