De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Mijn email-adres eindigt op zonnet.nl en ik kan “gewoon” mijn webmail openen en er komt mail binnen op mijn mai app van mij iPad.Echter mijn partners email-adres eindigt op tele2.nl. De webmail kan niet worden geopend en mails komen niet binnen op de mail app van de iPad.Er wordt op de webmail van Tele 2 aangegeve , dat er heden, 24 oktober, geen sprake is van een storing. Hoe kan dit??Groeten,Ron
Sinds vanavond is er zwart beeld en alleen geluid op mijn tv. Leidschendam.ned 1,2 en 3 en tvwest geven wel beeld.hoe krijg ik weer beeld op alle kanalen?ik heb wifi, tv ontvanger en tv gereset. Niks helpt.er schijnen ook geen algemene storingen bij tele2 te zijn.aub je hulp in deze.
We hadden zgn 7 maanden de tijd om het oude tele2 email-adres om te zetten, maar sinds maandagavond kan ik niet meer bij mijn post en adressenAlles geblokkeerd, zonder waarschuwing, behalve die ene mail in september, dat het zou gaan stoppen….Wie heeft hier nog meer last van?
My internet speed is very slow. When I download some documents the speed is always less than 1MB/S (wireless, laptop), which is much lower than the promised speed. When I send message to friends using my phone, it always takes me very long time to wait for it being sent. Before, I lived in other places, and there was no such problems. And when I am in school and connect to Eduroam Wi-fi, the internet is fast and convenient. So I suppose there is no problem in my devices and connections. I am sitting right next to the router so it might also not because I am too far away from the router.3 weeks before I installed the new router you sent to me, but the situation has not been improved. (BTW I have sent back the old router).THANK YOU! update: I just checked the router and connections, seems that it is using DSL connections. Is it possible to upgrade it to optical fiber connection for my present subscription?P.S. I am representing my aunt to ask for help.
Er is een onverwachte fout opgetredenMijntele2 Thuis - Overzichtdit krijg ik sinds dagen. ik heb bellen buitenland en wil graag verbruik gegevens kunnen inzien...
Vandaag heb ik een nieuw modem geïnstalleerd, internet en wifi werken prima, met mijn vaste telefoon kan ik bellen, maar niet gebeld worden. Als ik met mijn mobieltje naar mijn vaste telefoon bel hoor ik niets
Met een hoop gedoe had ik mijn Zonnet mail ingesteld op Windows Mail. Verzenden vanuit Zonnet lukt niet, vandaar dat ik dat ik mijn Gmail als uitgaande server gebruik: in: pop.zonnet.nl / Poort 110 / Beveiliging Geen / Type PLAINuit: smtp.gmail.com / Poort 587 / Beveiliging STARTTLS / Type AUTOMATICinlog: xxxxxxxxxxx@gmail.com, wachtwoord via Google ‘App Passwords’. Nu wordt Windows Mail binnenkort vervangen door Outlook en die heeft geen POP3 optie meer. Ik moet mijn account dus als IMAP instellen. De website geeft onderstaande opties voor de inkomende server. En geen opties voor de uitgaande server. Ik krijg het hiermee echter niet aan de praat... Gebruikersnaam:Het gedeelte voor het apenstaartje (@) van je Tele2 e-mailadres (voor@tele2.nl) (voor@zonnet.nl) (voor@versatel.nl).Wachtwoord:Het Tele2 wachtwoord dat je ook voor MijnTele2 gebruikt. Het wachtwoord kun je altijd opnieuw instellen. Klik daarvoor op: wachtwoord vergeten of gebruikersnaam vergeten. Het wachtwoord is bruikbaar
Hallo kan iemand mij AUB helpenik heb een zte tele2 modem sinds een week, alles deed het maar nu niet meer. internet geeft aan rood lampje en gaat dan weer uit en na paar minuten weer rood lampje.wifi en powerknop geeft gewoon groene lampje aanl1 en l2 ofzo knipperen groenik heb reset gedaan 2 keer, stekker eruit getrokken, aan uit gezet via de modem, kabels gecheckt maar niks werkt. wat moet ik nu doen, ik heb nu geen wifi internet en tv
Na installatie van het nieuwe dsl modem werkt het tweede vaste telefoonnummer niet meer
Goedemiddag Tele2,Wij hebben recentelijk een nieuw modem toegestuurd gekregen, ter vervanging van de oude. Deze was erg makkelijk te vervangen en ik heb de oude weer retour naar jullie gestuurd. Dat ging top!Echter heb ik sinds de wissel hinderlijk traag internet gekregen. Filmpjes duren lang om te laden en vaak worden ze automatisch op een lagere kwaliteit afgespeeld.Ik heb al een beetje proberen te spelen met sommige apparaten op de 2,4ghz en sommige op 5ghz te verbinden, maar het lijkt niet te helpen. We hebben hetzelfde aantal apparaten met de wifi verbonden als voorheen.Zou dit op de een of andere manier opgelost kunnen worden?Ik hoor het graag en alvast bedankt!
bij tele 2 had je twee gebruikersnamengebruikersnaam zonder @versatel.nl om je verbruiksgegeven en facturen in te zien voor internet tehuis de tele 2 link werkt niet meer geeft een foutmelding en kan facturen en verbruik niet ladengebruikersnaam met @versatel.nl om je mobiele verbruiksgegevens en facturen in te zien dit werkt wel bij odido maar bij odido kan je niet inloggen op alleen maar gebruikersnaam en het zijn toch twee accounts - een voor mobiel en een voor internet tehuis
Goedemorgen,Ik heb al week lang last van internet die zomaar wegvalt en aangeeft wel verbonden maar geen internet in de middag of middernacht.Nu heb ik geen internet of tv of telefonie sinds 18:00 uur ongeveer tot heden geen internet.Modem heb al 10x uit en aangezet. kabels heb uitgehaald en weer aangesloten niks werkt.Hierdoor heb ik mij mobiel abonnement moeten veranderen om iedereen thuis toegang tot internet te geven.Graag spoedig reactie.Ik kan jullie niet bellen of mailen moet echt tot maandag hiermee wachten. Ik kon niet op mij tele2 inloggen alleen op odido app voor mobiele telefoon en ik kon ook niet bij odido mij vaste telefoon en internet tv toevoegen. Mey vriendelijke groet, Alisa
Mijn voicemail en nummerherkenning werken niet na het installeren van een nieuwe DECT telefoon
Ik heb een nieuwe DECT telefoon. Panasonic KX-TGD323. Maar ik kan nu niet meer zien wie mij belt.Ik kan ook de voicemail niet aanzetten. Dat kan kloppen, want voorheen had ik voicemail van Tele2Graag wil ik beide functies terug. Wie kan mij helpen ?
Ik ben hierheen verwezen vanaf de Odido-Community, i.v.m. installatieprobleem van mijn ZTE-modem.
Goedendag, ik heb nu een internet verbinding van Tele 2 met een DSL router/modem op koper. Nu komt er bij mij een KPN glasvezelverbinding voor de “last mile”. Dus gaat de koper verbinding binnenkort verdwijnen. Hoe sluit ik dan mijn modem aan? Ik heb nu via koper een 100 Mbit verbinding en dat is voor mij snel zat. Ik zit dus niet te wachten op dure glasvezel verbindingen die ik toch niet gebruik. Ik ben benieuwd naar een reactie….
Hallo, mijn adapter van het modem is stuk. Kunt u kosteloos een nieuwe sturen?
Modem en/of adapter is sinds gisteren 'dood' Reageert nergens meer op.Gelieve een nieuwe toe te sturen.Bvd
Afgelopen week heb ik 1 dag de stekker uit de Tele2-modem getrokken. Vervolgens heb ik sinds 5 dagen geen internet verbinding. Het DSL lampje brand aan/uit, de WLAN en POWER lampjes branden wel normaal.Ik heb eerst allerlei informatie opgezocht over het probleem,maar geen van de oplossingen werkt. Af en toe hebben we dit,maar naar enkele dagen hebben we weer verbinding, nu alleen niet.Op mijn mobiel krijg ik de melding 'Verbonden met apparaat. Kan geen internet bieden'.' Ik heb al gebeld en e-mails gestuurd,maar heb vooralsnog geen antwoord of internet (waar ik wel voor betaal).Vanmorgen heb ik het Odido platform geprobeert,maar aangezien het om thuis internet gaat met een Tele2 modem , werdt ik terugverwezen naar dit platform.Moet ik een nieuwe modem aanvragen of is er iets misgegaan tijdens de overgang van Tele2 naar Odido?Welke nummer moet ik nu bellen Odido of wat anders?
Hallo,Afgelopen vrijdag hebben jullie de retourdoos opgestuurd. Ik heb de apparatuur echter al eerder teruggestuurd en volgens de track&trace is het pakket al bezorgd op 9 oktober.Ontvang ik nog een bevestiging dat dit goed is aangekomen?
Kan al een week niet meer bij mijn (betaalde) zonnet mailMelding te veel pogingen, probeer het later nog eens.....…Nee dus, wil wel heel snel van zonnet af, maar wil eerst mijn berichten veilig kunnen stellen.
Ik sta inmiddels langer dan een uur in de wachtrij aan de telefoon om mijn internet abonnement op te zeggen…Kan ik iemand van de klantenservice spreken via deze chat?
Vanaf 16:00 uur geen internet meer. Modem gereset maar niets helpt. Er brand ook geen online lampje. Wel Power en WiFi . Hoe kan je gewoon bellen over een storing. Nummers op internet werken niet meer
Kan met mijn vaste tele2 telefoonaansluiting niet naar het buitenland bellen
Ik heb alleen nog vast internet en telefonie., WIFI en netwerkadres zijn verdwenen, wat nu..??.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.