beantwoord

Zwart beeld, alleen geluid

  • 29 October 2023
  • 4 reacties
  • 118 x bekeken

Sinds vanavond is er zwart beeld en alleen geluid op mijn tv. Leidschendam.

ned 1,2 en 3 en tvwest geven wel beeld.

hoe krijg ik weer beeld op alle kanalen?

ik heb wifi, tv ontvanger en tv gereset. Niks helpt.

er schijnen ook geen algemene storingen bij tele2 te zijn.

aub je hulp in deze.

 

 

 

icon

Beste antwoord door ole_kike 30 October 2023, 21:47

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Hallo,

 

Hier in Amsterdam hetzelfde probleem, sinds gisteravond. Alleen 1,2 en 3.

Ik heb het zelfde in Noordwijk alleen  1,2,3 de rest alleen geluid  Heb vanmorgen om precies 9uur klantenservice proberen te bellen maar ze hebben mij een half uur laten wachten dus geen contact mogelijk gisteren het zelfde 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi allemaal, bedankt voor de meldingen! We zijn er hard mee bezig geweest en de problemen zijn inmiddels opgelost. Het kan zijn dat de decoder nog even 10 seconden van het stroom gehaald moet worden. 

Mochten jullie in de toekomst nog eens merken dat er problemen zijn, check dan even ons algemene storingstopic voor updates. 


Werkt het voor jullie ook weer? Ik verneem graag van jullie!

Hoi allemaal, bedankt voor de meldingen! We zijn er hard mee bezig geweest en de problemen zijn inmiddels opgelost. Het kan zijn dat de decoder nog even 10 seconden van het stroom gehaald moet worden. 

Mochten jullie in de toekomst nog eens merken dat er problemen zijn, check dan even ons algemene storingstopic voor updates. 

https://forum.tele2.nl/actuele%2Dinformatie%2Dnieuws%2Den%2Dacties%2D174/is%2Der%2Deen%2Dstoring%2Dbij%2Dtele2%2Dthuis%2Dop%2Dinternet%2Dtv%2Dof%2Dvaste%2Dtelefonie%2D81862

Werkt het voor jullie ook weer? Ik verneem graag van jullie!

 

Alles doet t weer.👍

Reageer